AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Har noen av dere vært på sexhibition i Oslo? Jeg lurer på hva det egentlig går ut på? Hvordan er liksom opplegget? Går man rundt i flere rom og ser på stander? Og er det ulike show som er satt opp, som man kan se på om man ønsker? Og hvor kan jeg isåfall finne "timeplanen" for i år? Virker spennende, men jeg tørr ikke kjøpe billetter til neste helg før jeg vet mer hva det går ut på
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 http://www.clubbing.no/index.php?option=com_content&view=article&id=107:sexhibition-2010-release&catid=34
Gummiloppa Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 (endret) Jeg var der i fjor, og det var utrolig kult! Var strippeshow, andre show, konkurranser og butikker. Alt skjer i grunn på samme sted. Er ikke forskjellige "rom" liksom. Du får med deg alt som skjer. Endret 21. august 2010 av Gummiloppa
Gjest Bjørn Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Jeg var der i fjor, og det var utrolig kult! Var strippeshow, andre show, konkurranser og butikker. Alt skjer i grunn på samme sted. Er ikke forskjellige "rom" liksom. Du får med deg alt som skjer. Har vært der og det var kult! Mange gikk kledd i lakk & lær og det var invitasjoner til sexparties hjemme-hos.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Har noen av dere vært på sexhibition i Oslo? Jeg lurer på hva det egentlig går ut på? Hvordan er liksom opplegget? Går man rundt i flere rom og ser på stander? Og er det ulike show som er satt opp, som man kan se på om man ønsker? Og hvor kan jeg isåfall finne "timeplanen" for i år? Virker spennende, men jeg tørr ikke kjøpe billetter til neste helg før jeg vet mer hva det går ut på Du kan jo kjøpe billetter uansett og dra dit? Det er en messe...og da er det mye å se på: dildoer, pisker, peniser og rumper. Kler du deg utfordrende i lakk&lær eller i en sykepleieruniform, får du også tilbud ;-) Noen klarer ikke å vente, og iscenesetter gruppesex på scenen. Hisk kondomer!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 TS her. Takk for svar! Spennende! Men var det mange alminnelige folk der også? Jeg er ikke så hardcore at jeg tørr gå ute blant folk i lakk og lær Og passer denne messa forresten for par også? Eller kan det bli pinlig?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Og passer denne messa forresten for par også? Eller kan det bli pinlig? Det er vel for det meste par som går dit? Mange single og mange par!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Har noen av dere vært på sexhibition i Oslo? Nei, men vurderer å se hva de kan tilby.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #11 Skrevet 22. august 2010 TS her. Takk for svar! Spennende! Men var det mange alminnelige folk der også? Jeg er ikke så hardcore at jeg tørr gå ute blant folk i lakk og lær Og passer denne messa forresten for par også? Eller kan det bli pinlig? Det passer for alle, bare å komme, folk står i inngangen og ønsker velkommen
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #12 Skrevet 28. august 2010 TS her! Ville bare si at jeg og mannen tok turen til Sexhibition i går! Det var utrolig gøy, og veldig mye spennende å se på, både av leketøy, annet utstyr og ikke minst den levende underholdningen Anbefaler virkelig alle som har muligheten å stikke innom i kveld eller neste år Ps. Dere hadde rett, det passer for alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå