Gjest Caylee Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Det står det bare er for sensitive og normal hud menjeg har kombinasjonshud. Jeg har mye urenheter samtidig som huden min ikke er fet. Jeg har også sensitive hud. Så vet noen om man ikke får kviser av denne? og er det ikke sånn at alovera motvirker kviser?
Lykkelitenen Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Den har mineralolje i seg, så den egner seg ikke til uren hud Om du er på budsjett bør du se etter kremer uten mineralolje, det finnes et par slike i billigkategoriene. Selv om de er uten mineralolje kan de gi kviser pga de andre ingrediensene og ingredienskombinasjonene, men det er ofte noe en må prøve seg frem for å se hva som passer sin hud. Men se i allefall opp etter mineraloljen, den og lanolin er "værstingene " for uren hud Hviss ikke får man i dag gode kremer på nett som ikke koster så mye, sjekk for eksempel ut cheapsmells.com, de har decleor hydra floral kremen til under 200 kroner. Den gir masse fukt uten å tette porer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå