Sarafina Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 (endret) Har kabel-tv og ny Get-boks, og har hørt at det går an å ta opp tv-programmene, slik at man senere kan se de via boksen. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Hørte at jeg kunne bruke fjernkontrollen, men jeg vet ikke hvordan.. og finner ikke bruksanvisningen. Håper noen kan hjelpe meg Endret 21. august 2010 av Sarafina
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Finn programmet du vil ta opp (gå inn på kanalmenyen) og trykk på den røde knappen ved siden av pause
Zzyzx Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Hvis det er en serie og du vil ta opp alle episodene så trykker du på den to ganger.
Medlem Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 (endret) Har du PVD boks? For standard Get Box har ikke denne funksjonen... Hvis PVR så gjør du som AnonymBruker skriver. Finn programmet i tv guiden og klikk den røde knappen Endret 21. august 2010 av Medlem
Gjest WendyClear Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Det er riktig som medlem sier at du må ha PVR boksen
Sarafina Skrevet 21. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2010 Har du PVD boks? For standard Get Box har ikke denne funksjonen... Hvis PVR så gjør du som AnonymBruker skriver. Finn programmet i tv guiden og klikk den røde knappen Tusen takk for svar! Hvor får man tak i denne PVD-boksen? Tror ikke at jeg har den. Hvordan ser den ut? For på min Get-fjernkontroll, så er det ikke noen pauseknapp heller såvidt jeg ser..
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Tusen takk for svar! Hvor får man tak i denne PVD-boksen? Tror ikke at jeg har den. Hvordan ser den ut? For på min Get-fjernkontroll, så er det ikke noen pauseknapp heller såvidt jeg ser.. Den får du tak i hos Get og på SpaceWorld.
Sarafina Skrevet 21. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2010 Den får du tak i hos Get og på SpaceWorld. ok, takk for hjelpen jeg har fått her var nesten sikker på at jeg kunne ta opp med boksen slik den er, men da kan jeg jo ikke det..
Medlem Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Du finner bilder og informasjon om de fire tilgjengelige dekoder boksene på Get sin nettside. http://www.get.no/web/produkt/digitalTV/Dekoderside
Sarafina Skrevet 24. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2010 Du finner bilder og informasjon om de fire tilgjengelige dekoder boksene på Get sin nettside. http://www.get.no/web/produkt/digitalTV/Dekoderside Takk! Kjenner faktisk ikke igjen min boks der jeg.. vi fikk ny boks med borettslaget i fjor, trodde vi kunne ta opp med den, men da tok jeg tydeligvis feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå