Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har kabel-tv og ny Get-boks, og har hørt at det går an å ta opp tv-programmene, slik at man senere kan se de via boksen. Noen som vet hvordan jeg gjør dette?

Hørte at jeg kunne bruke fjernkontrollen, men jeg vet ikke hvordan.. og finner ikke bruksanvisningen.

Håper noen kan hjelpe meg :)

Endret av Sarafina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn programmet du vil ta opp (gå inn på kanalmenyen) og trykk på den røde knappen ved siden av pause :)

Skrevet

Hvis det er en serie og du vil ta opp alle episodene så trykker du på den to ganger.

Skrevet (endret)

Har du PVD boks? For standard Get Box har ikke denne funksjonen...

Hvis PVR så gjør du som AnonymBruker skriver. Finn programmet i tv guiden og klikk den røde knappen

Endret av Medlem
Gjest WendyClear
Skrevet

Det er riktig som medlem sier at du må ha PVR boksen :)

Skrevet

Har du PVD boks? For standard Get Box har ikke denne funksjonen...

Hvis PVR så gjør du som AnonymBruker skriver. Finn programmet i tv guiden og klikk den røde knappen

Tusen takk for svar! Hvor får man tak i denne PVD-boksen? Tror ikke at jeg har den. Hvordan ser den ut? For på min Get-fjernkontroll, så er det ikke noen pauseknapp heller såvidt jeg ser..

Skrevet

Tusen takk for svar! Hvor får man tak i denne PVD-boksen? Tror ikke at jeg har den. Hvordan ser den ut? For på min Get-fjernkontroll, så er det ikke noen pauseknapp heller såvidt jeg ser..

Den får du tak i hos Get og på SpaceWorld.

Skrevet

Den får du tak i hos Get og på SpaceWorld.

ok, takk for hjelpen jeg har fått her :) var nesten sikker på at jeg kunne ta opp med boksen slik den er, men da kan jeg jo ikke det..

Skrevet

Du finner bilder og informasjon om de fire tilgjengelige dekoder boksene på Get sin nettside.

http://www.get.no/web/produkt/digitalTV/Dekoderside

Takk! Kjenner faktisk ikke igjen min boks der jeg.. vi fikk ny boks med borettslaget i fjor, trodde vi kunne ta opp med den, men da tok jeg tydeligvis feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...