Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh herre!

Jeg prøvde Head&Shoulders Care&repair shampo og balsam, og fikk sinnsykt fett hår i toppen av det! Det var ikke fett før jeg vasket det! Det samme har skjedd tidligere med Define color lock system shampoo/balsam. Hva kan dette skyldes? Jeg har tørt og skadet hår i tuppene, men friskt og fint hår i toppen... kan det være noe med det siden det bare ble fett i toppen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte en mail til frisørene hos define og fikk dette som svar:

"Hei og takk for mail. Color lock in produktene har en god del pleiestoffer for å beskytte farget hår, samtidig har også produktene et solfilter for å beskytte hårfargen i sola. Dette kan ha forårsaket at håret ditt føles fett etter bruk. Har man tynne fine hårstråd, eller man har en hodebunn som blir fort naturlig fet, kan det være en ide å f.eks. Define nourishing silk produktene istedenfor. Vi beklager ulempen dette har medført.

Med vennlig hilsen

Lilleborg Forbrukerservice"

Har tynne fine hårstrå og håret mitt blir fort naturlig fett, så det stemmer nok, bare synes det er fryktelig rart at det skal bli så fett og ta 4 vask før produktet går ut :/ Skal aldri bruke det igjen iallefall!

Skrevet

Brukte head & shoulders care & repair 1 gang. Jeg har aldri hatt særlig fett hår uansett hva jeg putter i det, eller om jeg ikke vasker det på lange tider. Denne shampoen lot meg iallfall oppleve fett hår, allerede noen timer etter vask :P

Men så har jeg veldig tynt, fint hår. Så det forklarer vel saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...