Gjest gjest c^^ Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Til dere menn! Jeg har alltid lurt på en ting: jeg har spilt volleyball i mange år nå, både innendørs og utendørs. I profesjonell beach volleyball går jo de kvinnelige spillerne i sports-bh'er og små truser, synest dere dette er sexy, og tenner dere på dette? Syns dere muskuløse jenter er sexy? eller liker dere best når musklene ikke er synlige?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Til dere menn! Jeg har alltid lurt på en ting: jeg har spilt volleyball i mange år nå, både innendørs og utendørs. I profesjonell beach volleyball går jo de kvinnelige spillerne i sports-bh'er og små truser, synest dere dette er sexy, og tenner dere på dette? Syns dere muskuløse jenter er sexy? eller liker dere best når musklene ikke er synlige? Synes kulestøterdamer er mest sexy. Du har ikke vurdert å gå over til det da? En kule eller en ball opp i lufta er jo nesten det det samme, da.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Synes kulestøterdamer er mest sexy. Du har ikke vurdert å gå over til det da? En kule eller en ball opp i lufta er jo nesten det det samme, da. Ser man det, kanskje jeg skal bytte sport ja. en kule og en ball er jo ikke store forskjellen
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Muskuløs kropp er deilig. Senete kropp er ikke det. Kroppslig er det primære for kvinner å holde seg på en sunn fettprosent. Når det er på plass er muskler er bare bonus.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Til dere menn! Jeg har alltid lurt på en ting: jeg har spilt volleyball i mange år nå, både innendørs og utendørs. I profesjonell beach volleyball går jo de kvinnelige spillerne i sports-bh'er og små truser, synest dere dette er sexy, og tenner dere på dette? Syns dere muskuløse jenter er sexy? eller liker dere best når musklene ikke er synlige? For lite klær synes jeg ikke er sexy. Mye av spenningen er jo å bruke litt fantasi. Sporty jenter er utvilsomt attraktivt. Men selv foretrekker jeg de som har litt fett på kroppen slik at musklene ikke blir for framtredende. Kansje det har noe med at vi gutta søker "myke verdier"
Gjest Taxmannen Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Ja det er SEXY! vet hun hær spiller vollyball men fant aldri ut av navnet hennes var http://www.muscleweights.com/wp-content/uploads/2010/06/female-bodybuilders.jpg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå