Gjest Lady-M Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Fra i går har jeg hatt øresus i venstre øre. Ulende høy lyd... Forferdelig plagsomt, klarer ikke å konsentrere meg om noen ting. Kan dette være forbigående? Bør jeg gå til lege? For et par uker siden gikk jeg forbi noen veiarbeidere som bråkte noe fryktelig. Lyden skar i venstre øre og det gjorde skikkelig vondt, men gikk over med en gang. Kan det ha vært årsaken? Hører om de som lever med øresus hele livet.... :-?
Skusla Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Faren min er utrolig plaget med tinitus, altså øresus. Det er en sykdom som man KAN bli bedre av ved hjelp av motlyd osv, men det er kjempe plagsomt og det sliter fryktelig på han... Om det ikke går over, vil jeg anbefale deg å gå til legen med det... Her kan du lese mer om tinitus: http://www.tinitus.net/tinitushtml.htm
Gjest sunshine-t Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 jeg var ute på byen på lørdag, noe jeg ikke har vært på lenge. og når vi kom ut derifra, hadde jeg skikkelig sus i ørene som varte i flere dager. utrolig irriteredes. men jeg tviler på jeg har kronisk øresus. viss du er bekymret syntes jeg du burde gå til legen og sjekke det. bedre å være på den sikre siden enn å gå å lure og evt gjøre vondt verre. :blunke:
Gjest Lady-M Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Hmm....ja suser fortsatt. Jeg går til legen på mandag hvis det ikke har blitt bedre. Jeg hører dårligere på det øret. Folk har lagt merke til at jeg sier "Hæ?" mye oftere... Takker for svar...
Gjest sunshine-t Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 ikke sikkert du ble noe klokere, men jeg håper det ordner seg! :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå