Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har snart bursdag, blir 19 år. Jeg aner ikke hva jeg skal ønske meg, mamma har spurt noen ganger men jeg vet rett og slett ikke. Jeg trenger ingenting liksom. Kan ønske meg penger, men da kommer jeg bare til å bruke de opp med en gang. I fjor fikk jeg 2 timer hos hudpleieklinikk eller hva jeg skal kalle det (hadde uren hud). Jeg trenger ingenting på rommet mitt, for jeg bor/er hos kjæresten min hele tiden når han er hjemme. Det er ikke sånn som før da jeg var liten at jeg sa: Jeg vil ha en Gameboy, eller jeg vil ha en sykkel..

Endret av Lmsk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om noe som ikke kan kjøpes for penger.

Skrevet

du kan ønske deg gavekort på kino

Skrevet

Takk for svar :)

Men jeg går aldri på kino for kjæresten min har så stor tv med surroundlyd :P

Skrevet

Jeg skal ønske meg serier i sånne bokser og samlinger. Har "alt" annet fra før av, så :) Nå har jeg flyttet for meg selv, så synes det passer perfekt siden det fort kan bli mye alenetid når jeg ikke er på skolen.

Gjest navnelapp
Skrevet

Kanskje du kan finne deg eit servise eller eit bestikk å samle på?

Skrevet

Hva med noe som du trenger når du flytter for deg selv? Kjøkkenutstyr, håndkle osv?

Skrevet

Om jeg flytter noen plass nå i nærmeste tid vil det nok bli til kjæresten min, og tror han har alt vi trenger, har ihvertfall klart oss til nå, med mine innkjøp av grytekluter, sånn vi har pannene på på bordet, tørkerullgreier, glas og bestikk..

Gjest navnelapp
Skrevet

Wow, ja, nei, då så, viss det blir slutt då, kva skal du ha då? Men det blir det vel aldri, nei.

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at en 19 åring har alt. Jeg kan nok nevne hundre vis ja 1000 vis av ting du nok ikke har

Skrevet

Jeg lurer også på det samme! Har en venninne som har alt, og jeg aner ikke hva jeg skal gi...

Skrevet

Nå nærmer den kalde sesongen seg, så hva med å ønske seg pent skjerf/sjal, skinnhansker eller lignende?

Skrevet

Bøker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...