Gjest GF22 Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Alt skal være på deres premisser, de tar i mot og tar i mot og så bare forsvinner når jeg trenger noe. Holder aldri noe de lover. Flørter med andre. Kan aldri gjøre det slutt på en ordentlig måte. De er så søte og snille i begynnelsen og ellers når de vil... utrolig... Hvorfor er det noen jenter som tilsynelatende alltid finner seg "bra" gutter, mens andre (jeg) faller for drittsekkene? Hvorfor ender jeg alltid opp med å bli herset med, såra..
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Du skriver: Hvorfor er det noen jenter som tilsynelatende alltid finner seg "bra" gutter Mener du at disse jentene finner seg FLERE bra gutter? hvis de gjør det, så var det kanskje ikke så bra likevel, hvis de ikke holder sammen med denne bra gutten. Ikke synes synd på deg selv. Dette lærer du av. Hva du vil ha i livet ditt, og hva du ikke vil ha. Selv tok det med 4 drittsekker for å finne den beste i hele verden. Og jeg er nå glad for all den dritten fordi nå er jeg ikke i tvil om hva jeg vil ha og hva jeg har lært om meg selv gjennom det. Om du er bare er 22 år så har du flere år igjen! Ikke gi opp =) Han kommer til slutt.
Gjest Xelle Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Det sies at man tiltrekkes seg det man finner seg i. Om man finner seg i at folk er frekke, utnytter en, så kommer selvfølgelig de folka som er villig til å gjøre det.
Gjest GF22 Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Du skriver: Hvorfor er det noen jenter som tilsynelatende alltid finner seg "bra" gutter Mener du at disse jentene finner seg FLERE bra gutter? hvis de gjør det, så var det kanskje ikke så bra likevel, hvis de ikke holder sammen med denne bra gutten. Noen av dem finner seg flere ja, men både selve forholdet og bruddet virker å gå ryddig og rolig for seg - de skilles ikke som bitre fiender, liksom... Ikke bruker de månedsvis på å komme seg "opp" igjen og få seg ny type, heller. Men Kanskje de ikke egentlig var så fryktelig forelska alikevel..
Optimist6 Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Alt skal være på deres premisser, de tar i mot og tar i mot og så bare forsvinner når jeg trenger noe. Holder aldri noe de lover. Flørter med andre. Kan aldri gjøre det slutt på en ordentlig måte. De er så søte og snille i begynnelsen og ellers når de vil... utrolig... Hvorfor er det noen jenter som tilsynelatende alltid finner seg "bra" gutter, mens andre (jeg) faller for drittsekkene? Hvorfor ender jeg alltid opp med å bli herset med, såra.. Du må tenke at du har lært noe av dette, og har blitt mye sterkere av erfaringene. Etterhvert vil du nok møte den riktige...
Gjest Anjelika Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Du må tenke at du har lært noe av dette, og har blitt mye sterkere av erfaringene. Etterhvert vil du nok møte den riktige... Sant. Jeg har vært borti noen rasshøl selv. Ikke fordi jeg tiltrekker meg drittsekker eller velvillig lar meg bli herset med, men fordi selv den fyren som blant sine venner går for å være "den snilleste gutten i verden" kan ta noen fryktelig dumme valg om han er umoden, redd, egoistisk, konfliktsky, svak osv. Disse kvalitetene er ikke alltid så lette å spotte før man havner i en eller annen situasjon hvor de er påkrevd, men man lærer etterhvert hva som er bra tegn og hva som bør utløse røde lamper og varselsbjeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå