AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #1 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg har egentlig aldri hørt om å ha egg i en tomatsuppe før jeg nettopp leste det på nettet. Jeg er ikke særlig glad i å bruke buljong og fløte når jeg lager mat, og alle oppskriftene jeg finner inneholder det. Dersom noen som har en oppskrift de vil dele, så blir jeg veldig glad :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 21. august 2010 #2 Del Skrevet 21. august 2010 Eneste jeg vet om å bruke egg i tomatsuppe, er å hardkoke egg og dele opp i båter og ha i suppa etter at den er ferdig... Det er veldig godt hvertfall Ellers bruker ikke jeg verken fløte eller buljong når jeg lager tomatsuppe. Kjøper grovhakkede tomater, kjører de ganske mye finere i blenderen, sper ut med vann og stapper masse krydder oppi. Om jeg skal ha pasta oppi, koker jeg det direkte i suppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #3 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg tror nok de fleste som har egg i tomatsuppen har et kokt egg oppi etter at suppen er ferdig. Det er altså ikke en ingrediens i så måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #4 Del Skrevet 21. august 2010 Aha... Jeg pleier å lage tomatsuppe omtrent som en slags bolognese, og bruker løk, hvitløk, tomatpure og hermetiske tomater samt litt krydder. Blir det godt med egg i?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå