Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en jeg driver og roter med ® har det noen ganger helt fantastisk, andre ganger har vi det ganske motsatt og jeg begriper ikke hvorfor vi fortsatt henger sammen.

Vi deler leilighet, og denne bosituasjonen er den beste for oss begge nå. En kamerat av han bor der også, men han ser vi mest rett før sengetid og på morgenen.

Ingen ser så mye til hverandre for vi jobber som regel til ulike tider og ingen tilbringer mye tid i leiligheten.

De få gangene jeg og R er alene i leiligheten, vil han ha sex. Det vil jeg og, men siden vi alltid har liten tid og jeg er redd for at kameraten skal komme hjem når som helst, har lysten sunket for min del. Noen ganger synes han en runk er supert, bare han kommer, er han fornøyd virker det som. Han sier at det hadde vært så godt om vi to bodde alene, så vi kunne kost oss og hatt masse sex uten å forstyrre/bli forstyrra. Virkelig hatt tid til å nyte mer. Men det blir jo aldri noe av sånn som sitausjonen er akkurat nå.

Nå er jeg lei av å være kåt, ha sex, han kommer og så ligger jeg der uten å ha fått orgasme. Den er langt ifra det viktigste ved sex, og det er ikke hans jobb og gi meg den, men nå er jeg lei av at han er så ego. Han har knapt tid til å spise eller noe før han skal på jobb, men en kjappis eller å bli sugd/runka har han alltid tid til. Føler meg brukt noen ganger...

Er jeg egoistisk som tenker sånn? Fornøyd er jeg hvertfall ikke... Men vet ikke hvordan jeg skal ta opp dette med han. Jeg har sagt litt om hva jeg føler. At jeg synes det er kjedelig når det har blit rutine å forte seg sånn... Og han vet jo at det er lenge siden sist jeg kom. Hadde det vært hans orgasmer som hadde uteblitt, så hadde han reagert tror jeg. Skulle ønske vi kunne snakke rolig om dette, men han har lett for å komme i forsvars/angrepspossisjon, bli sint, hører ikke ordentlig på hva jeg sier for han tenker så mye på hvordan han skal "forsvare seg". Og hvordan sier jeg på en fin måte at jeg rett og slett noen ganger føler meg brukt..?

I dag hadde vi litt tid før han skulle på jobb, og kameraten skulle komme hjem. Han ville hvile/sove litt. "Kom og legg deg a!" sa han. Jeg la meg ved siden av han og tenkte vi skulle kose litt og ligge å snakke... For det gjør vi endel, uten at det fører til sex. "Kle av deg!" sa han. Jeg spurte hvorfor... "Jeg skal vise deg noe;)" sa han. Jeg ville ikke kle av meg, for jeg var ikke nydusja og fresh, men mest av alt ville jeg ikke for jeg vet at jeg hadde blitt liggende der etter noen hete minutter, utilfredsstilt mens han hadde hoppa opp og gått på jobb. Da han skjønte at det ikke ble noe, sa han "Skal du sove eller..?" Jeg svarte at jeg ikke skulle det. Det var plutselig som om han ikke skjønte hva jeg gjorde i senga. "Kanskje jeg skal gå?" spurte jeg. Han sa "Hæ?" og jeg bare gikk.

Da han skulle på jobb sto jeg og laget mat. Han pleier som regel å gi meg et kyss og ønske meg en fin dag, men denne gangen føyk han ut døra og smelte den igjen :o

Det er andre gang på noen dager at jeg har avvist han, skjønner at det er frustrerende, men han bør tenke litt på hvordan dette er for meg og synes jeg.

Han er barnslig. Og jeg er barnslig. For når sånne ting skjer, så gidder ikke jeg å snakke med han hvis jeg ikke synes mine handlinger var helt feil. Han nevner heller ikke noe. Neste gang vi sees er alt glemt. Jeg foretrekker å ta opp ting når de skjer, men det går ikke med oss som jobber mye til ulike tider og ikke sees så ofte.

Etter siste samtale om dette, tok han ikke initiativ så ofte som han ville, men lot meg gjøre det. Jeg rakk jo aldri det før, for han hadde lyst nesten non stop. Deretter tok vi initiativ nesten like ofte, men nå er vi tilbake der vi var før.

Nå tar det kanskje lang tid til han gidder å ta initiativ igjen, ikke vet jeg...

Håper noen kan komme med konkrete forslag til hva jeg kan si! Bør jeg kanskje skrive et brev til han? Tankene har en tendens til å stokke seg, ordene kommer ut litt feil, ting blir sagt uten sammenheng, jeg glemmer det vesentlige, så det virker kanskje mer brutalt enn det er osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Det virkar som om han har sitt eige levande sexleiketøy buande saman med seg. Han er superego, vil ikkje at det dokke gjer skal vere "offisielt", og tilfredsstiller ikkje deg. Beklagar å seie det, men du blir brukt. Du er ikkje ego, og du må syte for at det blir noko på deg og oppi dette. Har han ingen glede av å tilfredsstille deg? ÅI så fall er det desto større grunn til å dumpe han.

Skrevet

Det virkar som om han har sitt eige levande sexleiketøy buande saman med seg. Han er superego, vil ikkje at det dokke gjer skal vere "offisielt", og tilfredsstiller ikkje deg. Beklagar å seie det, men du blir brukt. Du er ikkje ego, og du må syte for at det blir noko på deg og oppi dette. Har han ingen glede av å tilfredsstille deg? ÅI så fall er det desto større grunn til å dumpe han.

Det er mer jeg enn han som ikke vil gjøre ting offisielt. Det med at jeg ikke vil "holde på" i tilfelle kameraten kommer hjem, er fordi jeg ikke vil at noen skal høre at vi har sex. Får ikke til å slippe meg løs når jeg vet at noen plutselig kan komme inn i leiligheten.

Vil ikke være kjæreste med han, litt pga dette med sexen, men også andre ting.

Vi mangler kommunikasjon. For alt jeg vet tror han kanskje at jeg er fornøyd siden jeg ikke sier noe (unntatt den gangen jeg tok det opp) og vi har hatt sex ganske ofte, og han vet at jeg nyter det selv om jeg sjelden kommer.

Han vil også gjerne fingre/slikke meg, men har sluttet å prøve seg på det, for jeg trenger tid på å nyte det, og tid har vi ikke stort av, så da er igrunn det bedre å bare droppe det. Han kommer gjerne ganske lydløst hvis han "må", det får ikke jeg til. Er uansett litt anspent med kameraten i naborommet på natta. Leiligheten er veldig åpen også, ikke dører inn til soverommene.

Noen råd om hvordan jeg kan ta opp dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...