Gå til innhold

Klubben Cat club i Oslo: stygge folk der?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cat Club høres spennende ut: en norsk sexklubb.

Men se på bildene i galleriet: selv om bildene har anonymisert ansiktene til folk, ser en likevel at det er snakk om tykke og mindre attraktive mennesker:

http://www.catpeople.no/

Er det de mislykkede menneskene som trekker sammen i små miljøer for å dyrke sine sykepleieruniform-fetisjer?

Var ikke mye sexy over de sidene... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har vært der 3 ganger. det er alle slags folk der, akkurat som et hvilket som helst utested, eneste forskjellen er antrekkene. noen av gjestene er "stygge", slappe kropper, noen er smellvakre og har spreke kropper.

og det er ingen sexklubb, selv om det noen ganger blir hardcore på bakrommet med et mindretall av gjestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld men hva har "nerd" med dette å gjøre? For meg er nerder folk som er uvanlig mye opptatt av et eller annet tema, gjerne data eller teknologi. De er gjerne litt sosiale avvikere. Men styggere eller tykkere enn andre er de da ikke?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det er vel heller det at enkelte tror at såkalt stygge folk ikke har sex. Well newsflash; "stygge" og tykke folk har også sex, faktisk masse sex, og har da like mye rett til å gå på sexklubb.

Det er vel ingen som tvinger folk til å ha sex med noen de ikke tenner på heller. Hvis folk er så kresen at de kun ønsker en spesiell type folk i klubben, kan de jo lage sin egen private, eksklusive sexklubb for pene og slanke folk. Da hadde det vært moro å sett hvor grensene gikk og hvordan gjestene skulle bedømmes... :fnise:

Jeg skjønner ikke problemet... Enten vil du benytte deg av klubben, eller så vil du ikke. Synes du folkene der er turn-off så lar du være å dra dit eller glo på bildene deres. Hva er problemet egentlig?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro en sexklubb tiltrakk seg alt fra Jørgen hattemaker til Kong Salomo her i Norge: dørvakten er sikkert demokratisk: folk stemmer over hvem som får slippe inn. :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har mistet poeng... Cat Club er ikke en sex club.... bare et sted hvor folk er moden nok till å slappe av i selskap med andre ikke dommende folk.... chill out...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Det er vel ingen som tvinger folk til å ha sex med noen de ikke tenner på heller. Hvis folk er så kresen at de kun ønsker en spesiell type folk i klubben, kan de jo lage sin egen private, eksklusive sexklubb for pene og slanke folk. Da hadde det vært moro å sett hvor grensene gikk og hvordan gjestene skulle bedømmes... :fnise:

Det finnes jo faktisk slike klubber da, er bare ikke stort nok miljø for det her i Norge.

Og så er det organiserte sexmiljøet her veldig inkluderende, aksepterende og glade i alle mennesker, halve poenget med Cat Club er vel at man kan være som man vil og kle seg som man vil uten at noen skal dømme.

Jeg ser faktisk problemet da, personlig hadde jeg nok tatt min eventuelle jomfrutur på et sted i Amsterdam, Berlin etc. hvor de satset på en viss kvalitetsjekk i døra. Jeg synes ikke det er turn off å se tanta til Beate og sjonkel Rolf ha seg altså, men man går jo gjerne på swingersklubber for å finne noen å swinge med og da er det jo greit om flere folk der inne passer ens smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som ikke bekymrer seg over hvordan man tar seg ut når man har sex, har bedre sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på slike arrangement noen ganger, og jeg må si at det er sjeldent det er noe lekkert der.

Men sånn er det jo hvor-som-helst ellers, så ser ikke helt hva som er sjokkerende med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Mennesker som ikke bekymrer seg over hvordan man tar seg ut når man har sex, har bedre sex.

Det er nok helt sant, men hva har det med saken å gjøre?

TS bekymrer seg ikke for hvordan hun tar seg ut, heller om andre gjør det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det finnes jo faktisk slike klubber da, er bare ikke stort nok miljø for det her i Norge.

Jeg ser faktisk problemet da, personlig hadde jeg nok tatt min eventuelle jomfrutur på et sted i Amsterdam, Berlin etc. hvor de satset på en viss kvalitetsjekk i døra.

Ja akkurat. TS står også fritt til å reise utenlands for å få den "kvaliteten" h*n ønsker.

Det er kanskje en grunn til å folk flest er velkommen på norske sexklubber? Fordi folk flest har forskjellige preferanser og liker et stort utvalg, og ikke minst fordi folk flest ser ut som folk flest. Det ville jo være rimelig teit om noen ytterst få overjordisk vakre og kresne mennesker skulle få bestemme hvilke folk som er pene nok til å delta. Da kan de heller starte egne klubber, reise utenlands eller ha seg ONS med vakre mennesker.

Jeg tenner heller ikke på "sjonkel Rolf og tanta til beate", men hadde jeg dratt innom en sexklubb hadde jeg rett og slett bare holdt meg unna de menneskene jeg ikke tente på. Som sagt; ingen tvinger deg til å ha sex med hvem som helst på sexklubbene. Man velger faktisk selv. Man kan også velge bort en klubb fordi den ikke møter forventningene. Jeg ser fremdeles ikke problemet, med mindre man liker å syte over at ikke hele verden er tilpasset sine preferanser...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Jeg er jo enig med deg Ylvina, men jeg skjønner at folk er skeptiske om de er av den oppfatningen at det nesten bare er usexy mennesker til stede. Jeg har aldri vært på en norsk sexklubb så jeg kan egentlig ikke uttale meg, men litt av grunnen til at jeg ikke har vært der er at jeg har hørt ryktene fra de som har..

Det høres kanskje noe overfladisk ut, men det er tross alt snakk om å muligens ha sex med noen der og da må det være tenning. Selv vi som bedriver hor har noen krav. Settingen blir også fort annerledes og ikke helt som i fantasien, etter hva jeg har fått med meg så virker det ikke som problemet er mest at folk er overvektige/gamle/mindre pene men at de er så inni hampen lite stilige. Man hadde gjerne drømt om et sted med litt mer klasse, på en måte.

TS spør jo bare om det er slik hun har inntrykk av, og har nok allerede tenkt tanken å bare velge bort klubben som du foreslår om fordommene skulle stemme =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, trøst deg med det... :popcorn:

tar heller en tur til Amsterdams sexklubber der det er et visst standardnivå på deltakerne, framfor i Norge der 20 mennesker står med flekset sitt i katteuniformer og snakker om Gro i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ja, trøst deg med det... :popcorn:

tar heller en tur til Amsterdams sexklubber der det er et visst standardnivå på deltakerne, framfor i Norge der 20 mennesker står med flekset sitt i katteuniformer og snakker om Gro i hagen.

Fint! Da slipper sexklubbene i Norge å slite med deg. God tur!

Og Anjelika: joda, vi er nok egentlig ganske enige :) Jeg er jo for at de som liker pene mennesker selvfølgelig får lov til å velge bort mindre pene mennesker. Sex skal jo være tenning og glede. Men TS virker jo noe sutrete når h*n må klage her på KG. Det er jo bare å la være å benytte seg av "tilbudet" der. Og så kan det jo hende at vedkommende går glipp av mange deilige mennesker som bare ikke er avbildet på nettsiden :)

...Og jeg har heller aldri satt min fot i en sexklubb, så jeg snakker bare generelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært med på slike arrangement noen ganger, og jeg må si at det er sjeldent det er noe lekkert der.

Enig... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Kattemor

Hva er dette for en tåpelig tråd da? En gjeng med folk som aldri har vært på Cat, sitter faktisk å dømmer de som går der utifra et lite knippe bilder av noen som var villige til å stille opp med private bilder til vår hjemmeside! De som kjenner til Cat og miljøet der VET at det er totalt fotoforbud, og at det ikke legges ut bilder på nettet. Bildene ble dessuten tatt for nesten 10 år siden og er ikke ment som "modellbilder" men som en liten (men dårlig ja) rettningslinje for hva slags antrekk man kan tillate seg å bære på Cat.

Det er heldigvis 25 års grense hos oss. Det er IKKE en sexklubb eller swingersklubb! Det er en feitsjklubb - med dresscode. Klubben er fullt på høyde med mange klubber rundt om i Europa, og har overlevd i 14 år nå. Det sier mer om kvaliteten og trivselen enn dette tullpratet.

Til dere som er gamle nok og som har lyst å oppleve Norges eneste fetisjklubb og et supert miljø med folk i alderen 25-50 og som ikke dømmer utifra utseende til folk, men heller gjør seg opp et inntrykk irl istedenfor utifra et dårlig bilde, kan komme å se selv :)

Dere andre som ikke har peiling, kan holde dere for gode til å dømme andre på denne måten, grow up!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattemor

Enig... :sukk:

Definer lekkert er du snill.

Dette er svada på sitt verste. Folk kan være lekre selvom de ikke ser ut som de fotofiksede modellene i moteblader osv. Er det lekkert å være evigung uten en rynke (les; plastikk fantastisk)? Er det lekkert å være beinete og tynn? Er det lekkert med silikon og botox?

*grøss* takke meg til ekte mennesker (som 99,9% av oss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattemor:

Tror du bare skal gi faen i disse folkene som sitter her og kaller menneskene på bildene stygge. Det de ikke har skjønt er at her i verden så finnes det ikke et menneske likt et annet. Her vil det helst speilbilder skjønner jeg.

Jeg synes det er synd at jeg, 23, er for ung for klubben, har ventet på å komme inn siden jeg ble 18. Gjett om jeg ble skuffa da jeg skjønte at her er ikke grensen 18, men 25.

Jaja, fin klubb i alle fall. Poenget er jo at mennesker skal få være seg selv uten at noen dømmer for noe, sikkert herlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...