AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg har for tiden gratis medlemskap på sukker, men da er det jo selvsagt mange jeg ikke kan få kontakt med. Vurder å kjøpe medlemskap, og heller da mot vip+ istede for super. Er det noen som har erfaringer med disse medlemskapene? Er redd for at det blir mange useriøse henvendelser om jeg bruker super, da alle kan kontakte meg da. Føler også at det virker noe "desperat" å faktisk betale for dette, mens de med gratis kan kontakte meg. Er det noen av dere som har erfaringer med dette? Er det stor forskjel i mengden henvendelser mtp super vs. vip+ medlemskap?
siebaeo Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Hei Jeg hadde gratis medlemskap en liten tid og super (tror jeg det heter) en mnd. Det var STOR forskjell på mengden henvendelser. Det kom veldig mange som gratismedlem, men som betalende ble det helt overveldende.. Sånn at det omtrent er umulig å svare alle (om man har den policyen da) dersom man ikke bruker utrolig mange timer om dagen på det. Jeg husker ikke helt, men jeg tror jeg traff kjærsten min der da jeg var betalende.. Ikke at det nødvendigvis har noe å si! Har nå en liten "sukkerklump" i magen nå så jeg kan jo være et av eksemplene på at det faktisk kan funke Men kjenner dessverre også til flere som blir seriedatere der og ikke helt finner ut av det.. Se opp for "playere"! Lykke til
siebaeo Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Jeg svarte jo ikke helt på spørsmålet ser jeg nå.. jeg vet ikke om det er stor forskjell på VIP og super i antall henvendelser. Men jeg vil tippe man får flest når man er tilgjengelig for alle ja! Usikker på hva som er lurest.. Man unngår kanskje en del av de useriøse henvendelsene og de jeg kaller playere, men samtidig utelukker man jo også noen av de som er seriøse men som deg kanskje tenker at de føler seg litt desperate dersom de betaler.. Skjønner at du gjør det altså!, tenkte litt sånn selv, men så fant jeg ut at det ene er jo ikke noe mer desperat enn det andre... Man er jo der fordi man vil møte noen, uansett om man betaler eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Tusen takk for svar, og gratulerer så mye med "sukkerklumpen" i magen! Kanskje det blir super medlemskap, da. Så kan man jo heller bare filtrere bort de man ikkje synes virker seriøse. Kanskje det er nok med en mnd, også. Jeg får tenke litt på det Noen flere som har erfaringer?
Gjest På nettet Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Tror det er en fordel med et betalt medlemskap, var betalende på Sukker noen perioder uten stor "fangst". Gikk inn på ei anna side i vinter og tok et kvartal som "toppmedlem", prisen var under 2/3 av månedsprisen, tror det er lignende på Sukker. Møtte min andre halvpart på min siste side, sikkert et klokt valg å ta tiden til hjelp. En måned kan holde, holdt for meg i siste forsøk, men man veit lite om fremtiden før man er der :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå