Gå til innhold

Hvordan skaffe seg "lekekamerat" i ny by?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på om noen har noen gode tips til hvor jeg kan finne meg en "lekekamerat". Sukker og andre datenettsteder tar jo utgangspunkt i at man vil finne _kjærligheten_, men akkurat nå er det ikke det jeg ser etter. Noen gode sider jeg burde prøve? Noen som har noen erfaringer i forhold til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sexdate.no ?

Gjest Tidssone
Skrevet

På sukker kan du hake av for at du ønsker elsker. Spesifiser i profilteksten at du er singel og bare ønsker en lekekamerat.

Skrevet

Hehe.. Da er det vel bare å hoppe i det, da.

Om noen har tips til hvordan man får til første møte med noen man skal se an om man kan bruke til lekekamerat til ikke å bli kleint, er det bare å komme med dem! :sjenert:

Gjest Tidssone
Skrevet

Ta en kaffedate først. Pass på å presse den inn mellom to ander avtaler. Da kan du ta opp igjen tråden etterpå, dersom det er aktuelt å treffes igjen. Vær obs på at du kommer til å få en del henvendelser fra menn som allerede er i etablerte forhold også.

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på om noen har noen gode tips til hvor jeg kan finne meg en "lekekamerat". Sukker og andre datenettsteder tar jo utgangspunkt i at man vil finne _kjærligheten_, men akkurat nå er det ikke det jeg ser etter. Noen gode sider jeg burde prøve? Noen som har noen erfaringer i forhold til dette?

Prøv nettby ;-) www.nettby.no

Du får garantert napp !Jeg har prøvd det selv.

Det er gratis og de fleste som er registrert der er ute etter bare moro og sex.I tillegg kan du se hvor de bor og dermed finne en som bor i samme kommune som du ;-) Lykke til ;-)

Skrevet

Synes det er bra at du er ærlig med intensjonene dine i forkant :jepp:

Det finnes en del både gutter og jenter som ønsker det samme, som bruker datingsidene til dette, men utgir seg for å søke partner..

Har desverre møtt noen sånne! Etter at jeg har blitt betatt, og hatt sex m de, så kommer det frem at de ikke ønsker noe mer...

- Men at jeg kan ringe hvis jeg vil ha sex...

Fair at folk ikke ønsker et forhold, men jeg vil gjerne få et valg, før jeg har blitt håpefull på at dette kan være en jeg kan falle for...

Bare et spørsmål.. - Hvordan greier du å ha et seksuelt forhold til noen uten å bli følelsmessig engasjert?

Jeg klarer det nemlig ikke...

Skrevet

Synes det er bra at du er ærlig med intensjonene dine i forkant :jepp:

Det finnes en del både gutter og jenter som ønsker det samme, som bruker datingsidene til dette, men utgir seg for å søke partner..

Har desverre møtt noen sånne! Etter at jeg har blitt betatt, og hatt sex m de, så kommer det frem at de ikke ønsker noe mer...

- Men at jeg kan ringe hvis jeg vil ha sex...

Fair at folk ikke ønsker et forhold, men jeg vil gjerne få et valg, før jeg har blitt håpefull på at dette kan være en jeg kan falle for...

Bare et spørsmål.. - Hvordan greier du å ha et seksuelt forhold til noen uten å bli følelsmessig engasjert?

Hvis du vil ha et valg, hvorfor spør du da ikke først?

Skrevet

Hvis du vil ha et valg, hvorfor spør du da ikke først?

Jeg vil hevde at jeg har spurt... Men, jeg har tydeligvis ikke vært konkret nok?

Har spurt hvorfor de er på en datingside som sukker, men ser kanskje i etterkant at "for å treffe noen" kan tolkes i det vide og det brede... :gjeiper:

Skrevet

Jeg vil hevde at jeg har spurt... Men, jeg har tydeligvis ikke vært konkret nok?

Har spurt hvorfor de er på en datingside som sukker, men ser kanskje i etterkant at "for å treffe noen" kan tolkes i det vide og det brede... :gjeiper:

Hvorfor ikke spørre hva han egentlig er interessert i FØR sex?

Skrevet

Hvorfor ikke spørre hva han egentlig er interessert i FØR sex?

Godt spørsmål..

Jeg har vel latt meg lure til å tro at vi var på vei dit da..

Etter først å ha lest en profil som beskriver en fyr som søker drømmedama, og hatt samtaler om at man er ute etter å treffe noen..

Dater hvor jeg opplever en vanvittig bra kjemi..- basert på hans kroppsspråk og tilbakemeldinger..

Og etter å ha bli introdusert som kjæreste ovenfor en bekjent av han, så tenkte jeg kanskje ikke at det var nødvendig..

- Lot meg forføre av den ellers så omtenksomme behandlingen.. OG baam, baam, thank U mam.. Takk og farvel..

Hvor langt skal man gå for å forsikre seg i forkant liksom?

Når man ikke lenger kan stole på det som blir sagt, og sansene sine.. Hva skal man stole på da?

Skrevet

Godt spørsmål..

Jeg har vel latt meg lure til å tro at vi var på vei dit da..

Etter først å ha lest en profil som beskriver en fyr som søker drømmedama, og hatt samtaler om at man er ute etter å treffe noen..

Dater hvor jeg opplever en vanvittig bra kjemi..- basert på hans kroppsspråk og tilbakemeldinger..

Og etter å ha bli introdusert som kjæreste ovenfor en bekjent av han, så tenkte jeg kanskje ikke at det var nødvendig..

- Lot meg forføre av den ellers så omtenksomme behandlingen.. OG baam, baam, thank U mam.. Takk og farvel..

Hvor langt skal man gå for å forsikre seg i forkant liksom?

Når man ikke lenger kan stole på det som blir sagt, og sansene sine.. Hva skal man stole på da?

Regel nummer 1: Tomt prat er billig og kan ikke stoles på.

Det eneste du har å gå etter er å se hva personen faktisk gjør i praksis. Det MÅ altså være samsvar imellom det han sier og det han gjør, og å finne ut av dette tar tid.

Dessuten bør du samtidig bruke magefølelsen din.

Skrevet

Nja... Det går litt opp og ned det der. Jeg har jo vært ute for å bli rimelig betatt av noen jeg bare hadde en "avtale" med, men det tror jeg er fordi vi jenter ( kan jeg jeg bare snakker for meg selv?) ofte blander sex og kjærlighet. Jeg har måttet gå fra en fin avtale med en kar bare fordi det dukket opp litt for romantiske følelser i det hele fra min side - og fordi jeg visste at et forhold mellom oss ville vært en skikkelig bommert!

For øyeblikket er det så mye nytt i livet mitt at jeg rett og slett ikke har plass til en kjæreste! Har nok å fylle hodet med, men hadde satt pris på om jeg hadde noen som kunne hjelpe meg med litt "avstressing". For det er jo det det er. :)

Skrevet

Regel nummer 1: Tomt prat er billig og kan ikke stoles på.

Det eneste du har å gå etter er å se hva personen faktisk gjør i praksis. Det MÅ altså være samsvar imellom det han sier og det han gjør, og å finne ut av dette tar tid.

Dessuten bør du samtidig bruke magefølelsen din.

Vil bare understreke at jeg ikke hadde sex m fyren første kvelden..

D var først etter vi hadde møttes en del ganger, og snakket jevnlig på nett og telefon.

- Så det var jo basert på hvordan han var mot meg, og tingene han sa som gjorde at jeg etterhvert hadde sex med han..

Det føltes som et naturlig steg å ta videre, nettopp fordi jeg følte meg trygg på hvilken vei det bar..

Tror aldri jeg har opplevd noe lignende.. Skulle gjerne gitt fyren en Oscar for prestasjonene.. :gjeiper:

Hvordan kan noen være så omtenksom, å vise så mye følelser når det bare er et spill...?

Det gjør meg skikkelig trist, for jeg fikk faktisk et håp om at jeg endelig hadde truffet noen for meg :sukk:

Det verste er at jeg bruker magefølelsen aktivt.. Og det ringte ikke så mye som en liten bjelle for å varsku en gang..

Men, takk for tips!! Jeg har denne erfaringen friskt i minne, og jeg er ganske skeptisk og forsiktig av meg etter dette :sjenert:

Kanskje for skeptisk..

Skrevet

Nja... Det går litt opp og ned det der. Jeg har jo vært ute for å bli rimelig betatt av noen jeg bare hadde en "avtale" med, men det tror jeg er fordi vi jenter ( kan jeg jeg bare snakker for meg selv?) ofte blander sex og kjærlighet. Jeg har måttet gå fra en fin avtale med en kar bare fordi det dukket opp litt for romantiske følelser i det hele fra min side - og fordi jeg visste at et forhold mellom oss ville vært en skikkelig bommert!

For øyeblikket er det så mye nytt i livet mitt at jeg rett og slett ikke har plass til en kjæreste! Har nok å fylle hodet med, men hadde satt pris på om jeg hadde noen som kunne hjelpe meg med litt "avstressing". For det er jo det det er. :)

Mmm.. skjønner.. Ikke minst et behov for litt "nærhet" og begjær av og til :sengekos: hehe..

Jeg forsøkte meg på et sånt opplegg m en fyr jeg visste at jeg aldri kunne ha et forhold med..- Men tror du ikke jaggu jeg begynte å bli betatt etter en tid.. :gjeiper:

Det er visst ikke for meg..

Men masse lykke til m å finne en bedbuddy :klemmer:

Skrevet

Prøv nettby ;-) www.nettby.no

Du får garantert napp !Jeg har prøvd det selv.

Takk! Så litt på den derre sexdate-siden. Det virket litt for porr for meg... Når de reklamerer med menn og damer som legger ut bilder av utstyret sitt, mister de raskt meg som bruker av siden! Er vel ikke heeeelt der at jeg legger ut "varene" på nett - helt ennå. :overrasket: Haha!

Skrevet

Mmm.. skjønner.. Ikke minst et behov for litt "nærhet" og begjær av og til :sengekos: hehe..

Jeg forsøkte meg på et sånt opplegg m en fyr jeg visste at jeg aldri kunne ha et forhold med..- Men tror du ikke jaggu jeg begynte å bli betatt etter en tid.. :gjeiper:

Det er visst ikke for meg..

Men masse lykke til m å finne en bedbuddy :klemmer:

Jepp - der traff du spikeren på hodet!

Håper jeg ikke har bruk for kun en bedbuddy så lenge, men heller begynner å lete etter en *kjæreste*, men enn så lenge... Dessuten er det lettere å finne seg en å bare leke med enn en man kan tenke seg å dele livet med. Etter min erfaring, jaffal. :tunge1:

Lykke til til deg også! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...