Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som jeg er veldig glad i, men som jeg ikke stoler på i det hele tatt. Hun har flere ganger fått meg i skikkelig trøbbel med andre venner da hun har sagt videre ting jeg har sagt til henne.

Jeg snakker ikke styggt om vennene mine, men det har vært ganger der vi har kranglet og sånn og så har jeg klaget til henne, forklart hvorfor jeg var sint. Og hun har da flere ganger sagt det til personen jeg snakket om og fått det til å høres ut som jeg har sagt masse stygge ting, noe som jeg aldeles ikke har gjort. Dette har endt til at en liten krangel har blitt en stor.

En gang førte dette til en kjempe krangel med bestevennen min, men vi bestemte oss for å møtes å prate uten å krangle og få ut alt og da kom vi frem til at den var denne venninnen vår som hadde sladret om det jeg hadde sagt og fått bestevennen min kjempe sint fordi hun overdrev så sinnsykt. Jeg måtte jo selvfølgelig beklage det jeg hadde sagt og si at det var ikke slikt ment i det hele tatt og grunnen til at jeg hadde sagt det var fordi jeg var litt sint og jeg følte at hun hadde vært helt urimelig og det var hun enig i.

Jeg har et skikkelig godt forhold til denne venninnen og jeg vil gjerne stole på henne, men jeg vet ikke om jeg tørr. Vi er begge 20 år og jeg håper at hun var vokst i fra seg sladringen, men det tror jeg ikke fordi hun sladrer ofte til meg om andre venner hun har. Hvordan kan jeg stole på at hun ikke sier slike ting om meg? Og om jeg endelig forteller henne noe som hun må holde for seg selv, hvordan kan jeg vite om hun virkelig holder det for seg selv?

Fortjener hun en ny sjanse?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...