Gå til innhold

Hva trener du?

Fremhevede innlegg

Gjest nå gjest
Skrevet

Hvilke aktiviteter eller treningsformer driver du med?

Selv går jeg i skogen, klatrer (klippe/sport), går på ski om vinteren, trener styrke på treningssenter. Ikke så mye nå som før (pga. barn og tidspress) men kjenner fortsatt sug i magen og svette i fingrene ved tanken på mange slitsomme og deilige timer i veggen/sporet... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styrketrening/ forbrenningstrening 5 dager i uka. Langrenn/ alpint om vinteren. Turer i marka, blades, svømming og jogging om sommeren. Ganske stolt av at jeg er så flink faktisk! :D

Skrevet

Mest styrketrening tre ganger i uka, men også litt forbrenning.

Skrevet

Friskis og Svettis 2 g i uka. Er kjempestolt over meg selv!!

Skrevet

Roing , spinning og lett styrke året rundt. Sykkel og gåing om sommeren , ski (telemark, langrenn , slalåm) om vinteren.

Hvordan er klatring - hva slags fysiske forutsetninger bør man ha ? Sånn noenlunde sterk og ikke for tung vel helst ? Jeg er forh. lang og tung og ser for meg at jeg ikke er noen stor suksess opp en klatrevegg.

Skrevet

Aerobic og step. Er aerobicinstruktør!

Skrevet

Hater aerobic med de ugrasiøse unaturlige firkanta bevegelsene.

Er med i lagidrett m/ball, trener der 2-3 ganger i uka gjerne med styrke etterpå. Har før gått på dans, og vil ta opp det igjen når jeg får tid/anledning. I tillegg naturlig bevegelse som gåing, sykkel, blades osv som fremkomstmiddel. Lite i marka og skisporet..

Skrevet
Hater aerobic med de ugrasiøse unaturlige firkanta bevegelsene.[/quote"]

jeg liker å gå på aerobic, jeg.. og særlig når det er slike "ugrasiøse" bevegelser.. for da kan jeg henge med i dem.. :oops:

Skrevet

Friskis & svettis 2-3 ganger i uka + litt kajakkpadling iblant (naturlig nok mest vår og sommer).

Skrevet

Sykler, jogger, treningsstudio og annet forefallende som er gøy... :)

Snowboard på vinteren selvfølgelig!

-viXen-

Skrevet

Ballspill er livet! Jeg synes det er lettere å gå til noe fast, da vet jeg at det er noen som venter på meg til en fast tid (3 ganger i uka).

Skrevet

Jogging.

Og snart lange turer med hund tenker jeg.

Skrevet

Trener ikke noe spes nå for tiden,men tidligere trente jeg Karate og

vektløfting.

Har planlagt og begynne med vektløfting igjen da (klør i fingrene)

Dagene blir liksom ikke helt de samme uten og få svette littegrann... :D

Skrevet

Jeg går og går ... til og fra jobben, turer med hunden om kvelden og i helgene ... liker også godt å sykle, men ingenting slår mine daglige spaserturer.Hjemme har jeg rockering, gymmatte, små vekter og flere trimvideoer, men her går det desverre mest i skippertak... derfor må jeg nok si at det er spaserturene som holder meg i form.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dagsprogrammet mitt:

1/2 times joggetur før frokost

1 times spasértur etter middag

2 timers svømming på kvelden.

For ikke å glemme dametrimmen som snart er i gang. Der har vi styrketrening, forskjellige ballspill.

Holder meg godt jeg :D

Skrevet

Det er meg som er gjesten som startet diskusjonen...

Til deg som spurte om klatring,- og hva som kreves:

Jeg er også lang, men tynn. Men klatrere kommer i alle fasonger, det viktigste for en nybegynner er å fokusere på teknikk og myke bevegelser. Styrke er aldri en ulempe, men vi jenter blir ofte raskere flinke teknisk enn gutta, nettopp fordi vi sjelden kan løse et problem ved å dra i med rå styrke.

Kombinasjonen av mental og fysisk ytelse er det perfekte ved klatring (nå kommer håndsvetten igjen, bare jeg tenker på det :wink: )

Skrevet

Treningsstudio

Driller litt for meg selv.. (sportsdrill)

Går turer

Vil gjerne begynne på ballett e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...