Gjest nå gjest Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Hvilke aktiviteter eller treningsformer driver du med? Selv går jeg i skogen, klatrer (klippe/sport), går på ski om vinteren, trener styrke på treningssenter. Ikke så mye nå som før (pga. barn og tidspress) men kjenner fortsatt sug i magen og svette i fingrene ved tanken på mange slitsomme og deilige timer i veggen/sporet...
la Flaca Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Styrketrening/ forbrenningstrening 5 dager i uka. Langrenn/ alpint om vinteren. Turer i marka, blades, svømming og jogging om sommeren. Ganske stolt av at jeg er så flink faktisk! :D
Nabodama Skrevet 2. oktober 2003 #3 Skrevet 2. oktober 2003 Mest styrketrening tre ganger i uka, men også litt forbrenning.
Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #4 Skrevet 2. oktober 2003 Friskis og Svettis 2 g i uka. Er kjempestolt over meg selv!!
punkyB Skrevet 2. oktober 2003 #5 Skrevet 2. oktober 2003 Roing , spinning og lett styrke året rundt. Sykkel og gåing om sommeren , ski (telemark, langrenn , slalåm) om vinteren. Hvordan er klatring - hva slags fysiske forutsetninger bør man ha ? Sånn noenlunde sterk og ikke for tung vel helst ? Jeg er forh. lang og tung og ser for meg at jeg ikke er noen stor suksess opp en klatrevegg.
philippa starck Skrevet 2. oktober 2003 #7 Skrevet 2. oktober 2003 Aerobic og step. Er aerobicinstruktør!
VesleBråka Skrevet 2. oktober 2003 #8 Skrevet 2. oktober 2003 Hater aerobic med de ugrasiøse unaturlige firkanta bevegelsene. Er med i lagidrett m/ball, trener der 2-3 ganger i uka gjerne med styrke etterpå. Har før gått på dans, og vil ta opp det igjen når jeg får tid/anledning. I tillegg naturlig bevegelse som gåing, sykkel, blades osv som fremkomstmiddel. Lite i marka og skisporet..
blåveis Skrevet 2. oktober 2003 #9 Skrevet 2. oktober 2003 Hater aerobic med de ugrasiøse unaturlige firkanta bevegelsene.[/quote"] jeg liker å gå på aerobic, jeg.. og særlig når det er slike "ugrasiøse" bevegelser.. for da kan jeg henge med i dem.. :oops:
Gjest Liten Skrevet 2. oktober 2003 #10 Skrevet 2. oktober 2003 Friskis & svettis 2-3 ganger i uka + litt kajakkpadling iblant (naturlig nok mest vår og sommer).
vixen Skrevet 2. oktober 2003 #11 Skrevet 2. oktober 2003 Sykler, jogger, treningsstudio og annet forefallende som er gøy... Snowboard på vinteren selvfølgelig! -viXen-
Ronja Skrevet 2. oktober 2003 #12 Skrevet 2. oktober 2003 Ballspill er livet! Jeg synes det er lettere å gå til noe fast, da vet jeg at det er noen som venter på meg til en fast tid (3 ganger i uka).
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2003 #13 Skrevet 2. oktober 2003 Jogging. Og snart lange turer med hund tenker jeg.
PREDATOR Skrevet 2. oktober 2003 #14 Skrevet 2. oktober 2003 Trener ikke noe spes nå for tiden,men tidligere trente jeg Karate og vektløfting. Har planlagt og begynne med vektløfting igjen da (klør i fingrene) Dagene blir liksom ikke helt de samme uten og få svette littegrann... :D
Gjest Malena Skrevet 2. oktober 2003 #16 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg går og går ... til og fra jobben, turer med hunden om kvelden og i helgene ... liker også godt å sykle, men ingenting slår mine daglige spaserturer.Hjemme har jeg rockering, gymmatte, små vekter og flere trimvideoer, men her går det desverre mest i skippertak... derfor må jeg nok si at det er spaserturene som holder meg i form.
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #18 Skrevet 2. oktober 2003 Dagsprogrammet mitt: 1/2 times joggetur før frokost 1 times spasértur etter middag 2 timers svømming på kvelden. For ikke å glemme dametrimmen som snart er i gang. Der har vi styrketrening, forskjellige ballspill. Holder meg godt jeg :D
sala Skrevet 3. oktober 2003 #19 Skrevet 3. oktober 2003 Det er meg som er gjesten som startet diskusjonen... Til deg som spurte om klatring,- og hva som kreves: Jeg er også lang, men tynn. Men klatrere kommer i alle fasonger, det viktigste for en nybegynner er å fokusere på teknikk og myke bevegelser. Styrke er aldri en ulempe, men vi jenter blir ofte raskere flinke teknisk enn gutta, nettopp fordi vi sjelden kan løse et problem ved å dra i med rå styrke. Kombinasjonen av mental og fysisk ytelse er det perfekte ved klatring (nå kommer håndsvetten igjen, bare jeg tenker på det )
Diva Skrevet 3. oktober 2003 #20 Skrevet 3. oktober 2003 Treningsstudio Driller litt for meg selv.. (sportsdrill) Går turer Vil gjerne begynne på ballett e.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå