AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg lurer egentlig på hvorfor de store sangerne stort sett "alltid" er fra USA? Eller, egentlig så kan man jo bytte ut sangerene med talenter og stjerner.
Capricorn Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 (endret) Hovedgrunnen er nok at det er masse mennesker å ta av der. Jo fler folk der er, jo større sjans er det for at det finnes talenter blandt dem. Nå syns jeg Norge har veldig mange store stjerner til å være så lite land. Endret 21. august 2010 av capricorn74
annamaria8 Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Det er ikke tilfeldig at USA er verdens mest innflytelsesrike land innenfor (u)kultur. Og det har svært lite med at det bor mange mennesker i landet. Og vi tror vel heller ikke at alle amerikanske stjerner har talent?
Darkannie Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Nei, alle stjernene er ikke Amerikanske. Men mange av stjernene som kommer fra andre land, England, Australia, osv osv, bor der, og det er vel lett å tro at alle er Amerikanske av den grunn.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Jeg opplever at media i Norge er veldig selektive når det gjelder å skrive om kjente folk sine prosjekter, og å presentere nye stjerner. Jeg føler at vi får høre mer om de kjendisene som blotter musa, kjører for fort, drikker seg dritings flere ganger i uka, enn de som faktisk har et talent å vise fram. Jo mer skandaler, jo mer skriverier blir det, og av en eller annen grunn så er det skandalene fra kjendisene i USA vi får høre mest om. Jeg har gitt opp å lese i norske blader og nettaviser for å oppdatere meg på de artistene som jeg liker, og for å finne nye artister som jeg kan høre på. Google er min venn :D
Gjest Raindrops Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Jeg opplever at media i Norge er veldig selektive når det gjelder å skrive om kjente folk sine prosjekter, og å presentere nye stjerner. Jeg føler at vi får høre mer om de kjendisene som blotter musa, kjører for fort, drikker seg dritings flere ganger i uka, enn de som faktisk har et talent å vise fram. Jo mer skandaler, jo mer skriverier blir det, og av en eller annen grunn så er det skandalene fra kjendisene i USA vi får høre mest om. Jeg har gitt opp å lese i norske blader og nettaviser for å oppdatere meg på de artistene som jeg liker, og for å finne nye artister som jeg kan høre på. Google er min venn :D Helt enig. Noen av mine yndlingarister hører man aldri et kvekk fra i media, uten at de gjør dem talentløse på noen måte.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Hva er egentlig problemet? Skal vi liksom klandre USA for at de skapte Hollywood og nyter suksess med det? Når man skaper noe som er ettertraktet over hele verden, så får man suksess. Men jeg vil påstå at det finnes flust av stjerner som ikke er fra USA. Noen jobber kanskje i USA, men super-stjerner finner man fra mange forskjellige land. Og selvfølgelig spiller det en rolle at USA har mange å velge blandt. De har jo nesten et helt kontinent med "stjerne-potensiale". En befolkning på over 300 millioner mennesker! Det er jo klart det blir mange stjerner da, når man kan putte så mange mennesker under ett flagg. Det er også et godt poeng at noen stjerner blir feilaktig tatt for å være amerikanske. Det er veldig vanlig for canadiske stjerner f. eks. , men også folk fra storbritannia og Australia osv.
Darkannie Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 Store stjerner som ikke er Amerikanske: Nicole Kidman Salma Hayek Penelope Cruz Jim Carrey Pamela Anderson Catherine Zeta Jones Hugh Jackman Christian Bale Orlando Bloom Kiefer Sutherland Anthony Hopkins Kate Winslet Keanu Reeves Heath Ledger (RIP) Carrie-Ann Moss Gary Oldman Michael J Fox Arnold Schwarzenegger Antonio Banderas Kiera Knightley osv osv osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå