Gå til innhold

De største sjernene. Alltid fra USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer egentlig på hvorfor de store sangerne stort sett "alltid" er fra USA?

Eller, egentlig så kan man jo bytte ut sangerene med talenter og stjerner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hovedgrunnen er nok at det er masse mennesker å ta av der. Jo fler folk der er, jo større sjans er det for at det finnes talenter blandt dem. Nå syns jeg Norge har veldig mange store stjerner til å være så lite land.

Endret av capricorn74
Skrevet

Det er ikke tilfeldig at USA er verdens mest innflytelsesrike land innenfor (u)kultur. Og det har svært lite med at det bor mange mennesker i landet. Og vi tror vel heller ikke at alle amerikanske stjerner har talent?

Skrevet

Nei, alle stjernene er ikke Amerikanske. Men mange av stjernene som kommer fra andre land, England, Australia, osv osv, bor der, og det er vel lett å tro at alle er Amerikanske av den grunn.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg opplever at media i Norge er veldig selektive når det gjelder å skrive om kjente folk sine prosjekter, og å presentere nye stjerner. Jeg føler at vi får høre mer om de kjendisene som blotter musa, kjører for fort, drikker seg dritings flere ganger i uka, enn de som faktisk har et talent å vise fram. :sukk: Jo mer skandaler, jo mer skriverier blir det, og av en eller annen grunn så er det skandalene fra kjendisene i USA vi får høre mest om.

Jeg har gitt opp å lese i norske blader og nettaviser for å oppdatere meg på de artistene som jeg liker, og for å finne nye artister som jeg kan høre på. Google er min venn :D

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg opplever at media i Norge er veldig selektive når det gjelder å skrive om kjente folk sine prosjekter, og å presentere nye stjerner. Jeg føler at vi får høre mer om de kjendisene som blotter musa, kjører for fort, drikker seg dritings flere ganger i uka, enn de som faktisk har et talent å vise fram. :sukk: Jo mer skandaler, jo mer skriverier blir det, og av en eller annen grunn så er det skandalene fra kjendisene i USA vi får høre mest om.

Jeg har gitt opp å lese i norske blader og nettaviser for å oppdatere meg på de artistene som jeg liker, og for å finne nye artister som jeg kan høre på. Google er min venn :D

Helt enig. Noen av mine yndlingarister hører man aldri et kvekk fra i media, uten at de gjør dem talentløse på noen måte.

Skrevet

Hva er egentlig problemet? Skal vi liksom klandre USA for at de skapte Hollywood og nyter suksess med det? Når man skaper noe som er ettertraktet over hele verden, så får man suksess.

Men jeg vil påstå at det finnes flust av stjerner som ikke er fra USA. Noen jobber kanskje i USA, men super-stjerner finner man fra mange forskjellige land. Og selvfølgelig spiller det en rolle at USA har mange å velge blandt. De har jo nesten et helt kontinent med "stjerne-potensiale". En befolkning på over 300 millioner mennesker! Det er jo klart det blir mange stjerner da, når man kan putte så mange mennesker under ett flagg.

Det er også et godt poeng at noen stjerner blir feilaktig tatt for å være amerikanske. Det er veldig vanlig for canadiske stjerner f. eks. , men også folk fra storbritannia og Australia osv.

Skrevet

Store stjerner som ikke er Amerikanske:

Nicole Kidman

Salma Hayek

Penelope Cruz

Jim Carrey

Pamela Anderson

Catherine Zeta Jones

Hugh Jackman

Christian Bale

Orlando Bloom

Kiefer Sutherland

Anthony Hopkins

Kate Winslet

Keanu Reeves

Heath Ledger (RIP)

Carrie-Ann Moss

Gary Oldman

Michael J Fox

Arnold Schwarzenegger

Antonio Banderas

Kiera Knightley

osv osv osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...