Gå til innhold

Venninner som forteller typen sin alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen opplevde jeg at noe svært sensetivt jeg hadde fortalt venninnen min kom tilbake til meg via kjæresten hennes. Når jeg konfronterte henne fikk jeg bare høre at det hun vet, vet typen hennes også. Han er ikke en gang ektemannmateriale for henne, jeg vet de snart dumper hverandre fordi hun tidligere har sagt at hun er lei, da er ikke veien lang før det er slutt. Åh, så jævla irritert jeg blir, det verste er at flere av mine andre venninner har den policyen også, de holder ingenting skjult for typen eller daten sin. FORBANNA irriterende :S

Jeg tenker sånn at JEG har kanskje ikke noen hemligheter for en mann, men mine venninners hemligheter kommer aldri videre. ALLE Damer burde lære det også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det. :) Og ting du ikke vil ha rundt må du holde for deg selv.

Skrevet

Helt enig med deg. Jeg fatter ikke den trang til å utlevere andre i hytt og vær.

Skrevet

Slik er det her også, blir så utrolig lei av det.

Skrevet

Fatter ikke kvinnfolk som ikke kan skille mellom venninner og kjæreste.

Skrevet

Fatter ikke kvinnfolk som ikke kan skille mellom venninner og kjæreste.

:jepp:

Skrevet

Det der er utrolig irriterende. Jeg har ei slik ei jeg og, og sluttet totalt og fortelle henne ting. Nå er hun sur siden hun alltid får vite ting sist :roll:

Skrevet

Jeg forteller også kjæresten min alt, av MINE hemmeligheter. Andres hemmeligheter som blir fortalt til meg er ikke mine å dele.

Skrevet

Ts her, ja jeg kommer til å slutte å fortelle ting til slike jenter som ikke klarer å holde munn. Jeg er ikke interessert i at hemligheten mine skal lekke videre, det vet de, men som de sier "at *kåre*, *harald* eller *herregudselv* vet det skader jo ikke, han er jo kjæresten min". My ASS altså..

Skrevet

Greia er vel at du får la være å fortelle hemmelighetene dine til de av dine venner som ikke klarer å holde dem hemmelig.

Det gjør jeg selv, men personlig tar jeg godt vare på hemmelighetene mine venner forteller meg. Ønsker de ikke at jeg skal fortelle noe videre, så gjør jeg ikke det, samme policy har kjæresten min med sine venner..Jeg synes personlig at det er helt greit å ikke få vite hemmeligheter fra typen, nettop fordi jeg forstår verdien i å bevare hemmeligheter som har blitt delt i tiltro :)

Skrevet

Jeg synes også dette er en uting, og sluttet fort å spre den mest sensetive infoen til de som ikke klarte å holde den for seg selv.

Skrevet

Slik er det. :) Og ting du ikke vil ha rundt må du holde for deg selv.

Det én vet, vet ingen. Det to vet, vet alle.

Skrevet

Når jeg konfronterte henne fikk jeg bare høre at det hun vet, vet typen hennes også. Han er ikke en gang ektemannmateriale for henne, jeg vet de snart dumper hverandre fordi hun tidligere har sagt at hun er lei, da er ikke veien lang før det er slutt.

Du kan jo begynne å dele disse venninnene (som ikkje klarer å holde munnen lukket) sine hemmligheter med kjærestene deres du også, så kanskje de lærer.

F.eks kan du begynne med å fortelle kjæresten til denne venninna di det som eg har uthevet. Og evt. andre "sensitive" ting.

:popcorn:

Skrevet

Før, når ingen av venninnene mine hadde kjærester, så kunne vi fortelle hvernadre alt, og ingen sa det videre.

Men nå, som nesten alle har kjærester, forteller jeg ingenting personlig, for jeg vet de sier det videre til typen uansett. Da prater vi heller om overfladiske ting, eller ikke så personlige ting. De venninnene mine som er single tør jeg å fortelle ting, for de åpner seg for meg og, så vi holder hemmeligheten for oss selv. og om jeg får meg en kjæreste engang, kommer han til å bli min nye psykolog ;)

Skrevet

Jeg må være veldig heldig. De venninnene mine som har kjæreste holder hemmeligheter jeg forteller dem for seg selv.

Skrevet

Har virkelig folk så mange hemmeligheter at dette er et stort problem?

Men ja, det er en eneste stor uting. Man burde da klare å holde munn om noe som er fortalt i fortrolighet..

Gjest Bianca28
Skrevet (endret)

Her om dagen opplevde jeg at noe svært sensetivt jeg hadde fortalt venninnen min kom tilbake til meg via kjæresten hennes. Når jeg konfronterte henne fikk jeg bare høre at det hun vet, vet typen hennes også. Han er ikke en gang ektemannmateriale for henne, jeg vet de snart dumper hverandre fordi hun tidligere har sagt at hun er lei, da er ikke veien lang før det er slutt. Åh, så jævla irritert jeg blir, det verste er at flere av mine andre venninner har den policyen også, de holder ingenting skjult for typen eller daten sin. FORBANNA irriterende :S

Jeg tenker sånn at JEG har kanskje ikke noen hemligheter for en mann, men mine venninners hemligheter kommer aldri videre. ALLE Damer burde lære det også..

Jeg syns det er dårlig gjort. Jeg er for den at man skal dele alt med kjæresten som gjelder en selv eller kjæresten eller begge. Baksnakking av venninner inngår ikke i dette. Det venninner betror deg trenger ikke kjæresten å vite om.

Endret av Bianca28
Skrevet

Jeg har en sånn jeg også. Er noen ganger da jeg har vært forelsket, eller hatt problemer, så har jeg fått høre det av typen hennes igjen. Det er ikke noe stygt ment fra de, men de skjønner liksom ikke bare at sånt skal være mellom oss venninnene.

Akkurat nå er jeg superforelsket i en fyr, som tilfeldigvis er kompisen til typen hennes. Det har ikke kommet så langt enda, er mer en hemmelig forelskelse, hvis dere skjønner ;) Hun har ikke fått vite det, selv om de andre nære vennene mine vet det. Jeg har kjempe lyst å fortelle det til henne, fordi hun er en veldig nær venninne, og jeg er kjempe glad i henner. Men jeg vet at hvis jeg gjør det, så får han også vite det. Og det vil jeg ikke.

Skrevet

Jeg har en sånn jeg også. Er noen ganger da jeg har vært forelsket, eller hatt problemer, så har jeg fått høre det av typen hennes igjen. Det er ikke noe stygt ment fra de, men de skjønner liksom ikke bare at sånt skal være mellom oss venninnene.

Akkurat nå er jeg superforelsket i en fyr, som tilfeldigvis er kompisen til typen hennes. Det har ikke kommet så langt enda, er mer en hemmelig forelskelse, hvis dere skjønner ;) Hun har ikke fått vite det, selv om de andre nære vennene mine vet det. Jeg har kjempe lyst å fortelle det til henne, fordi hun er en veldig nær venninne, og jeg er kjempe glad i henner. Men jeg vet at hvis jeg gjør det, så får han også vite det. Og det vil jeg ikke.

Skrevet

Har en veninne som er på akkuratt samme måten.. hun sier ALT til kjæresten sin..forteller henne mine dypeste hemmligheter, pinlige ting.. selv om jeg sier "ikke si det til noen" så sier hun "nei så klart ikke"... men går likevell rett til kjæresten og forteller alt.. å når vi møtes har han en trang for å fortelle det til alle.. for å på en måte drite meg ut.. en dag ble jeg så forbanna at jeg sa til henne at jeg aldri kom til å si noe hemmeligheter til henne noen sinne.. å det gjor jeg ikke.. til hun en dag skjønte hvor dom hun hadde vert å loovet å aldri gjør det igjen.. så tok litt tid før jeg begynte å stole på henne.. men gjor det til slutt.. naiv som jeg er.. nå er det på akkuratt samme måte igjen, å derfor har jeg sagt at jeg ikke føler jeg kan si noe til henne uten at det går direkte til han..

å det er så jævlig irriterendes!!!

enkelte ting forteller man ikke kjæresten!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...