Gå til innhold

Har du noen store hemmeligheter for mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere et samliv der dere kjenner hverandre ut og, eller har dere hemmeligheter som dere av en eller annen grunn skjuler for mannen deres?

Jeg er opptatt av ærlighet i et forhold, men har to-tre hendelser i mitt liv som jeg ikke har vært klar for å fortelle om. Kanskje kommer det aldri ut.

Det er ikke noe som truer oss som par, men handler om opplevelser jeg har vært igjennom som jeg ikke har fortalt noen om tidligere. Vonde minner med andre ord.

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, alt det som jeg regner som hemmeligheter for andre har jeg valgt å fortelle kjæresten. Han er også den eneste jeg stoler nok på til å gjøre nettopp det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvis det ikke er noe som påvirker kjæresten din på noen måte syns jeg det får være opp til deg om du vil fortelle det eller ikke. Men hadde det vært meg hadde jeg fortalt alt. Liker ikke å ha hemmeligheter for kjæresten min. Dessuten har sannheten en tendens til å komme for en dag, og da kan det hende han blir lei seg for at du ikke følte du kunne dele det med han.

Skrevet

Hvis det er noe en venninne har fortalt meg som hun ikke vil at noen skal vite så sier jeg det ikke til samboeren min uansett hvor mye jeg stoler på ham. Det må da gå an å ha forhold til andre mennesker her i livet og dele ting med venninner uten at man skal fortelle andres hemmeligheter til kjæresten sin.

Skrevet

Jeg har lyst å fortelle jeg og, men jeg tror ikke jeg er klar.

Det er ting som jeg har lagt bak meg så godt jeg kan, og aldri har delt med noen. Jeg tror det ville vært vondt for ham å høre - samtidig at jeg syntes det er leit å skulle dra det opp selv og.

Altså ikke hemmelig fordi det ikke passer at han får vite det, men fordi det føles ubehagelig og leit å skulle ta det opp.. men kanskje en vakker dag kommer vi inn på emnet, da skal jeg prøve å manne meg opp..

Gjest wild bird
Skrevet

Jeg har ikke hemmeligheter, men ingen trenger vite alt om noen. Mitt innerste rom er det bare jeg som kjenner. Uten at det er noen stygge, farlige hemmeligheter der.

Skrevet

Tja, vel, det er vel ikke direkte hemmeligheter, men jeg har et par ting som kjæresten min ikke vet. Holder det ikke bevisst skjult for han, men føler heller ikke at det er noe jeg trenger å fortelle. Om jeg skulle blitt spurt om noe i "riktig" retning skulle jeg nok alltids fortalt det.

Forøvrig har vi et veldig åpent forhold til hverandre når det gjelder slikt, så vi forteller det meste.

Skrevet

Mannen min vet alt, og jeg forteller alt løpende, med noen unntak.

Han vet ingenting om tidligere sexliv og forhold, dette er etter eget ønske selv om jeg ikke var helt enig i begynnelsen, men det har fungert for oss i 9 år nå.

Han får aldri gjenfortalt hemmeligheter andre har fortalt meg, med mindre jeg har fått lov til å si dette. En felles venninne av oss tok abort og jeg var mye der for henne i prosessen, men han vet ingenting om dette da hun ikke ønsket det.

Dersom jeg synes andre gutter er kjekke, eller er tiltrukket av noen vi kjenner, unngår jeg å fortelle han dette. Likeledes har ikke jeg noe behov for å høre hvem av mine venninner han mener er spesielt pene, eller som han gjerne kunnet tenke seg å date dersom han ikke var i et forhold. Men dette går kanskje ikke inn under "hemmeligheter".

Gjest pingvin
Skrevet

Hvis det var ting jeg ikke kunne fortelle - til min dame (jeg er mann) - så ville det ikke vært noe grunnlag for oss til å være sammen. Den tilliten må være tilstede (hvis du er blitt mer enn 17 år...)

Hvis det er ting som er så fæle i din fortid at du ikke klarer at den du skal være sammen med kan høre det- da trenger du seriøst en psykolog.

Det er ikke bra å si at "Det har jeg lakt bak meg, men skal aldri snakke om det igjen pga det er så fælt".

Da vil du bli spist opp innvendig av ting du prøver å late som at ikke finns - og som du ikke tåler at skal snakkes om..Og du har ikke lakt det bak deg, bare feid det under teppet.

Visst jeg var sammen med en dame i for eksempel tre eller fem år- og plutselig en dag sier hun noe som hun har "holdt skjult" pga det ville hun ikke si. Da ville tillitten min til hun bli ødelakt- pga hvem andre ting har hun valgt å ikke si til meg før det "kommer opp og hun har vilje til å dele"...?

Man skal kjenne den man er sammen med. Og visst man ikke gjør det- pga den personen velger å holde ting skjult for deg.Da er det dårlig grunnlag for å bli i et forhold. Er min oppfatning.

Visst du deler det så kan den personen støtte deg. Kanskje han vil det i stedet for å ikke få vite viktige ting om deg - som er så viktig at du ikke greier å si det høyt en gang. For det er ikke små ting når du ikke greier å tenke på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...