Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei:-)

Er en jente på 25 år som er veldig plaget med kviser og uren, fet hud. Har alltid hatt litt uren hud og fått kviseutbrudd av og til, men etter at jeg sluttet på p-piller i januar har problemet blitt mye verre. Så problemet er nok hormonelt. Har fått masse små kviser i pannen og i tinningene. Har aldri hatt kviser der før. Har i tillegg fått masse kviser rundt munn og nese og på haken. Har i tillegg svært fet hud på nesen, noe som jeg aldri har hatt før. Fikk anbefalt MD-formulations av min hudpleier. Bruker nå Glycare lotion morgen og kveld samt Vit-A-Plus firming treatment masque 2 ganger i uken. Renser ansiktet morgen og kveld med renseskum som er beregnet for uren hud fra apoteket. Har på glycare lotion etter at jeg har renset huden. Etterpå har jeg på ansiktskrem for uren hud (Vichy, Normaderm). Bruker pudder fra ID.formulation og dekkstift Vichy normaderm.

Lurer nå på om jeg skal kjøpe rensegele fra MD-formulations samt skin perfection gel som kan brukes lokalt på kvisene. Produktene er ganske dyre. Derfor har jeg ikke lyst til å kjøpe de dersom det ikke er noen forskjell fra produkter fra f.eks apoteket. Er det noen som har erfaring med disse produktene? Og som evt. vet hvor lang tid det tar før de har effekt? Har brukt MD-formulations siden 5. august, så regner ikke med at de har effekt enda. Huden min har hvertfall ikke blitt noe bedre enda. Men jeg leste i en brosjyre at man kunne få mer kviser for en periode fordi infisert talg kommer til overflaten. Er det noen som har erfaring med det? At det blir verre før det blir bedre?

Håper på svar:-)

Endret av tha_angel85
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! tha_angel85:har du merket noen effekt ennå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...