AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #41 Del Skrevet 22. august 2010 Bare vill gjetning, men har du liten penis og komplekser for det? Skivebom. Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 24. august 2010 #42 Del Skrevet 24. august 2010 Anonymbruker: Hvorfor har det at han har stor hund så mye med saken å gjøre? Han hadde vært like digg om han hadde hatt chihuahua eller labrador. Og såvidt jeg har sett har ikke han heller tatoveringer Han har en piercing i øyebrynet, som han kler utrolig godt, men det er vel det eneste som skulle fått han til å være "bad boy". Hvorfor skal han på død og liv være så tøff? Ikke alle med store hunder er slikt, skjønner virkelig ikke problemet ditt. MEN, min beste venninne har gym med fyren! Så hu skulle finne ut hva han het for meg. Det er da noe ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #43 Del Skrevet 29. august 2010 Nå trenger jeg hjelp!!!!!!! Sendte jo sms forje helg til kameraten hans om nr hans. Nå fikk jeg faen meg melding fra han! Hihi. Står bare: " Dette er nummeret til X. Han skalla " Hva skal jeg svare? Burde jeg si noe om at jeg helt hadde glemt at jeg spurte om nummeret eller hva? For er litt flaut at han ikke sender melding før en uke seinere da.. Men kanskje han kameraten ikke har møtt fyren enda, for jeg har ikke sett han hele uka... Blir skikkelig stresset nå jeg!! Men veeeldig glad, kiler som bare rakkern i magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #44 Del Skrevet 29. august 2010 Klarte ikke vente jeg, svarte bare "Heihei X som er skalla " ... Var det teit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ^^, Skrevet 29. august 2010 #45 Del Skrevet 29. august 2010 ikke tenk så mye på om det var teit eller ikke. bare vær deg selv, det er det som fungerer best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #46 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg så han i byen idag Men tror ikke han så meg Jeg klarer virkelig ikke å ta kontakt.. Veit ikke hva jeg skal si, eller gjøre. Også er han ofte med vennene sine, og da tør jeg ihvertfall ikke... Også var det så rart. For satt på bussen og skulle hjem fra byen, bussen skulle ikke kjøre på 2 minutter. Satt å vurderte om jeg skulle dra på butikken og ta neste buss eller ikke, og idèt jeg gikk av bussen så gikk han forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 30. august 2010 #47 Del Skrevet 30. august 2010 Såg han deg? Viss han gjorde det må han jo tru at du ikkje er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #48 Del Skrevet 30. august 2010 Såg han deg? Viss han gjorde det må han jo tru at du ikkje er interessert? Tror ikke han så meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaYdReAm Skrevet 5. september 2010 #49 Del Skrevet 5. september 2010 denne tråden er like spennende som "mannen på bussen" tråden:) stå på jenter! vi andre single heier på dere;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #50 Del Skrevet 7. september 2010 Har ikke sett han i det siste Drømte om han i natt da Vi blei kjent og hilste og pratet ordentlig sammen med hverandre Uff, jeg vil se han igjen. Kanskje manne meg opp til å si hei ihvertfall... I drømmen het han noe helt annet enn han skrev han het på sms da, det likte jeg ikke helt Det kiiiler i magen hver gang jeg tenker på ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #51 Del Skrevet 8. september 2010 Fant han på facebook ista Føler meg som en jævla stalker. Men var bare innom en gang da, titta på bildene hans ogsånt. Veit nå hvor gammel han er og, bare to år eldre enn meg Og fant ut at han pleier å henge på en Cafè jeg pleide å gå til før. Men føler det er litt teit å liksom dra dit i håp om at han er der? ... Blir litt stalker føler jeg.. Men har ikke sett han på eeevigheter Jeg er så teit.. Jeg vet hva han heter, hvilken skole han går på, jeg har tlf nummeret hans og veit hvor jeg finner han på facebook. og FORTSATT klarer jeg ikke si HEI. Herregud.. Jeg er så forbanna teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 9. september 2010 #52 Del Skrevet 9. september 2010 Du er ikke teit. Og jeg tror ikke du har krysset grensa til å være stalker enda. Dra til cafèen, se om han er der. Av og til må man bare hjelpe skjebnen (for de som tror på den). Lykke til, jeg krysser fingrene på at du får møte han snart! Kanskje du skal ta skrittet videre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå