Gå til innhold

Et tegn? Hjelp meg å sjekke fremmed

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

nå er jeg vel veldig nysgerrig av meg :D har en dobberman selv (med hale!!) syns de er søtest sånn. kansje litt spesielt og si at de er søte men jeg syns det :sjenert:

en time i skogen ville da vært en grei tur og bli kjent med han på?

kansje du "tilfeldigvis" kan møte på han og gå samme vei :) går ofte sammen med andre hvis hundene våres går sammen :) syns det er koseligere gå fler sammen enn alene..

noen ganger er det herlig gå alene på stranden da! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var sammen med typen min så jeg ganske ofte en fyr. vi fikk alltid øyekontakt med en gang, smilte mye til hverandre, og ble mye blikkflørting. Og vi pratet sammen kanskje 5 minutter 2 ganger (han hadde med hund, jeg har flere hunder,så gikk naturlig etter jeg spurte om å hilse på hunden). Jeg begynte å tenke på fyren hele tiden, viste hvem buss han pleide å ta, og jeg tok innimellom den bussen selv i håp om å møte han igjen. Syntes han er veeldig kjekk. Fant ut at jeg ikke burde gjøre det mer, siden jeg hadde kjæreste, og sluttet med sånt tull og lot vær å dro til byen det tidspunktet jeg viste han pleide å være der.

Så har jeg ikke sett han på 5mnd, har glemt han HELT. Helt til jeg så han ista. Han ni-stirret, jeg så han inn i øynene, smilte og gikk forbi. Så han ikke etterpå. Men nå er jeg singel, og vil veldig gjerne bli kjent med fyren. Syntes det virker som "et tegn" at jeg ikke har sett han så lenge jeg hadde kjæreste og med en gang det ble slutt ser jeg han.. :sjenert: Aner ikke hva han heter eller noe, og har aldri sjekket opp noen. Det er lettest å komme i prat med folk som har med hund siden jeg er så glad i dyr. Men hva hvis han ikke har med hunden sin?

Jeg vet vi har noen felles venner. Men jeg kan liksom ikke spørre kameraten min om " Duu, hva heter han med Bullmastiffen? Kan jeg få nummeret hans? " Blir litt dumt, ihvertfall siden alle mine venner som også er vennene hans i tillegg er gode venner med eksen. Er bare 3uker siden jeg slo opp, og eksen vil garantert høre det...

Jeg sendte melding til en kamerat ista da, siden jeg skal ha fest idag, og sa at han gjerne kunne ta med seg noen kompisser. Så håper og krysser fingre for at han tar med denne fyren..

Hjelp? :ler:

Mulig for en mann og si bare dette er en form for utroskap? er jo faktisk følelsemessig utroskap.

jeg personlig ville blitt sint og såret.

Til alle damene som bare jatter med som det er normalt.

Syns du burde si dette til eksen din jeg,

kansje han skjønner at han burde holdt seg langt unna deg.

Og da har du også sagt det!

hvis du hadde hatt litt mot så hadde dette ikke vært noe problem.

drive og liste seg rundt syntes jeg bare blir helt teit.

hvorfor ikke bare si ting som det faktisk er?

kjenner jeg blir provosert over tankegangen til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig for en mann og si bare dette er en form for utroskap? er jo faktisk følelsemessig utroskap.

Mann26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kuttet det ut fordi jeg syntes det ble feil. At jeg flørtet med noen blikk og ble betatt vil ikke si jeg var utro. Han var utro, og jeg gjorde det slutt. End of story. At jeg var/er betatt av en fremmed er irrelevant nå og å såre fyren bare så han skal vite sannheten er helt blåst. HVA godt gjør det å såre han ETTER det er slutt, når det ble slutt fordi han var utro? Det ER faktisk normalt å bli betatt av noen andre når man er i et forhold ;)

On Topic, Han kameraten jeg sendte melding og spurte om han skulle komme, kommer og skulle ta med noen kamerater :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kuttet det ut fordi jeg syntes det ble feil. At jeg flørtet med noen blikk og ble betatt vil ikke si jeg var utro. Han var utro, og jeg gjorde det slutt. End of story. At jeg var/er betatt av en fremmed er irrelevant nå og å såre fyren bare så han skal vite sannheten er helt blåst. HVA godt gjør det å såre han ETTER det er slutt, når det ble slutt fordi han var utro? Det ER faktisk normalt å bli betatt av noen andre når man er i et forhold ;)

On Topic, Han kameraten jeg sendte melding og spurte om han skulle komme, kommer og skulle ta med noen kamerater :sjenert:

---> Jeg begynte å tenke på fyren hele tiden, viste hvem buss han pleide å ta, og jeg tok innimellom den bussen selv i håp om å møte han igjen. Syntes han er veeldig kjekk. Fant ut at jeg ikke burde gjøre det mer, siden jeg hadde kjæreste, og sluttet med sånt tull og lot vær å dro til byen det tidspunktet jeg viste han pleide å være der. <---- les hva du skrev kjære deg :foto::nei: følelsemessigh utroskap sier nå jeg! du sier også du tok bussen bare i håp om at han skulle ta den og. noe som sier meg at du faktisk oppsøker. utroskap!

mann26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du nå sier han var utro uten seksuel kontakt nå skal jeg le så det synger! da er det akkurat det samme som du gjorde..

2 wrongs dont make it right ;)

Mann26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stillheten taler for seg selv! ta deg en kikk i speilet.

du sier han fortsatt er forelsket i deg. da kan sannheten kansje hjepe han med og se deg for den du faktisk er og faktisk komme over deg.

slem jente/dame, stakkars mann/gutt

Mann26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du nå sier han var utro uten seksuel kontakt nå skal jeg le så det synger! da er det akkurat det samme som du gjorde..

Mann26

Han hadde sex med en god venninne av meg.

Det er uansett ikke det som er tema, om du mener at jeg var utro eller ikke bryr jeg meg ikke om. I vårt forhold var det ikke utroskap for hverken meg eller han, men jeg følte fortsatt at det ble feil. Derfor kuttet jeg det ut. Han hadde såklart blitt såret dersom jeg hadde fortalt det, men utroskap ville han ikke ment det var. Så vær så snill å gi deg nå, for om jeg var utro eller ikke er faktisk ikke temaet. Tråden omhandler denne fyren her, ikke eksen min og mitt forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må jeg stelle meg og gjøre klar til fest :) Så håper jeg fyren kommer!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sex med en god venninne av meg.

Det er uansett ikke det som er tema, om du mener at jeg var utro eller ikke bryr jeg meg ikke om. I vårt forhold var det ikke utroskap for hverken meg eller han, men jeg følte fortsatt at det ble feil. Derfor kuttet jeg det ut. Han hadde såklart blitt såret dersom jeg hadde fortalt det, men utroskap ville han ikke ment det var. Så vær så snill å gi deg nå, for om jeg var utro eller ikke er faktisk ikke temaet. Tråden omhandler denne fyren her, ikke eksen min og mitt forhold

Ja, unnskyld meg. Her kommer folk å dømmer deg opp og ned, sier du var utro og blablabla. Akkurat som din historie er enestående i universet, nei vet du hva. Skjerp dere folk med å døm hele tiden.

Fei for deres egen jævla dør.. ! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gal stalker-kjerring lusker rundt etter tøffe tøffe-mann med svær hund og sikkert giga-penis. Bare vill gjetning altså, men har du mange tatoveringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gal stalker-kjerring lusker rundt etter tøffe tøffe-mann med svær hund og sikkert giga-penis. Bare vill gjetning altså, men har du mange tatoveringer?

usakelig.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trådstarter

Han kom ikke på festen, men jaggu møtte jeg ikke han på byen etterpå. Men bare sa hei og smilte til hverandre, jeg tørte for pokker ikke å gå bort ordentlig.. Ergelig altså.. Også dreit jeg meg loddrett ut, fikk alt for mye alkohol innabords så da sendte jeg melding til en bekjent som var med han fyren på byen, og spurte om å få nr til "han skinna med bulle-hunden som var på X ista".. Herregud. Fikk ikke svar, og føler meg dum som ja..

Kunne ønske jeg var tøff nok til å bare prate med han normalt og introdusere megselv.. Eller at HAN var tøff nok..

Og kjære anonymbruker som ikke tør å slenge dritt ved eget nick, nei jeg har ikke en eneste tatovering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva som skjer videre, når dere finner ut at dere skal trappe opp kontakten, så må du bare nyte dette. Plutselige møter, smil, god kjemi (så langt ivertfall?) og den utrolige spenningen. Skulle gjerne hatt en sånn flørt jeg også! :gjeiper:

Jeg følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er jo veldig deilig følelse, og veldig spennende :sjenert: Og det er jo veldig morsomt/artig også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vill gjetning, men har du liten penis og komplekser for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann26

Sjalu og usikker mann som slenger dritt på anonyme forum for å få bekreftet sitt kvinnefiendtlige syn. Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usakelig.no

Usaklig? Neppe. Se post 34, og hva slags type TS sikler på: "Skinn type" med schwæææææææær hund altså. Tøffe tøffe tøffe tøffe-mannen! Om ikke TS har tatoveringer så har garantert han det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...