AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #1 Del Skrevet 21. august 2010 Når jeg var sammen med typen min så jeg ganske ofte en fyr. vi fikk alltid øyekontakt med en gang, smilte mye til hverandre, og ble mye blikkflørting. Og vi pratet sammen kanskje 5 minutter 2 ganger (han hadde med hund, jeg har flere hunder,så gikk naturlig etter jeg spurte om å hilse på hunden). Jeg begynte å tenke på fyren hele tiden, viste hvem buss han pleide å ta, og jeg tok innimellom den bussen selv i håp om å møte han igjen. Syntes han er veeldig kjekk. Fant ut at jeg ikke burde gjøre det mer, siden jeg hadde kjæreste, og sluttet med sånt tull og lot vær å dro til byen det tidspunktet jeg viste han pleide å være der. Så har jeg ikke sett han på 5mnd, har glemt han HELT. Helt til jeg så han ista. Han ni-stirret, jeg så han inn i øynene, smilte og gikk forbi. Så han ikke etterpå. Men nå er jeg singel, og vil veldig gjerne bli kjent med fyren. Syntes det virker som "et tegn" at jeg ikke har sett han så lenge jeg hadde kjæreste og med en gang det ble slutt ser jeg han.. Aner ikke hva han heter eller noe, og har aldri sjekket opp noen. Det er lettest å komme i prat med folk som har med hund siden jeg er så glad i dyr. Men hva hvis han ikke har med hunden sin? Jeg vet vi har noen felles venner. Men jeg kan liksom ikke spørre kameraten min om " Duu, hva heter han med Bullmastiffen? Kan jeg få nummeret hans? " Blir litt dumt, ihvertfall siden alle mine venner som også er vennene hans i tillegg er gode venner med eksen. Er bare 3uker siden jeg slo opp, og eksen vil garantert høre det... Jeg sendte melding til en kamerat ista da, siden jeg skal ha fest idag, og sa at han gjerne kunne ta med seg noen kompisser. Så håper og krysser fingre for at han tar med denne fyren.. Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2010 #2 Del Skrevet 21. august 2010 blikkflørte mens man har kjæreste? det har jeg aldrig gjort mens jeg har har kjæreste:D går inn i det syvende året sammen nå. Har hund selv og slår ofte av prat med andre mennesker med hunder uten at det er noe mer:D men gjør det fordi jeg er dyre menneske:) syns det virker litt som du "forfølger fyren" du sier du viste når han var i byen ogsånt? høres jo litt ut som du har lagt veldig godt merke til han:D Burde vel ikke være vanskelig finne ut navnet hans sånn egentlig? 3 uker siden du slo opp med eksen? er det noe problem hvis eksen hører det da? eller er han veldig god venn med fyren? ikke så lett og svare på hva du skal gjøre sånn egentlig, lenge var du sammen med eksen? burde vel gå greit prate med han selv når han ikke har med hunden? du har jo møtt han før så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatrah Skrevet 21. august 2010 #3 Del Skrevet 21. august 2010 Når jeg var sammen med typen min så jeg ganske ofte en fyr. vi fikk alltid øyekontakt med en gang, smilte mye til hverandre, og ble mye blikkflørting. Og vi pratet sammen kanskje 5 minutter 2 ganger (han hadde med hund, jeg har flere hunder,så gikk naturlig etter jeg spurte om å hilse på hunden). Jeg begynte å tenke på fyren hele tiden, viste hvem buss han pleide å ta, og jeg tok innimellom den bussen selv i håp om å møte han igjen. Syntes han er veeldig kjekk. Fant ut at jeg ikke burde gjøre det mer, siden jeg hadde kjæreste, og sluttet med sånt tull og lot vær å dro til byen det tidspunktet jeg viste han pleide å være der. Så har jeg ikke sett han på 5mnd, har glemt han HELT. Helt til jeg så han ista. Han ni-stirret, jeg så han inn i øynene, smilte og gikk forbi. Så han ikke etterpå. Men nå er jeg singel, og vil veldig gjerne bli kjent med fyren. Syntes det virker som "et tegn" at jeg ikke har sett han så lenge jeg hadde kjæreste og med en gang det ble slutt ser jeg han.. Aner ikke hva han heter eller noe, og har aldri sjekket opp noen. Det er lettest å komme i prat med folk som har med hund siden jeg er så glad i dyr. Men hva hvis han ikke har med hunden sin? Jeg vet vi har noen felles venner. Men jeg kan liksom ikke spørre kameraten min om " Duu, hva heter han med Bullmastiffen? Kan jeg få nummeret hans? " Blir litt dumt, ihvertfall siden alle mine venner som også er vennene hans i tillegg er gode venner med eksen. Er bare 3uker siden jeg slo opp, og eksen vil garantert høre det... Jeg sendte melding til en kamerat ista da, siden jeg skal ha fest idag, og sa at han gjerne kunne ta med seg noen kompisser. Så håper og krysser fingre for at han tar med denne fyren.. Hjelp? Oh, jeg leste med stor interesse innlegget ditt. Nesten så jeg misunner deg litt, spenningen og denne mystiske kjekke mannen. Har ingen gode tips til deg, men all erfaring tilsier at hvis du går inn for å treffe og bli kjent med denne mannen så skjer det ant.vis før eller senere. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #4 Del Skrevet 21. august 2010 Nei forfulgte han ikke, vannskelig å forklare. Skulle jeg til byen passet jeg på at det var rundt 4, for da pleide han å ta buss fra byen Jeg VET han har et godt øye til meg liksom. Var sammen med eksen i 3 og et halvt år, han er knust og fortsatt forelsket, derfor burde ikke han få vite det. Er jo litt vannskelig å finne ut navnet, jeg er litt sjenert, så jeg klarer ikke "hei hva heter du egentlig" hvis jeg koser med bissevovven hans Er litt rar situasjon, og jeg har aldri vært borti sånt før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 21. august 2010 #5 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Siden du allerede er inne på det med tegn, så kanskje du skal ta det som et tegn om han kommer og da? Selv tror jeg ikke på sånne såkalte tegn i det hele tatt. Da jeg var ung (kremt... yngre!) hadde jeg en sånn en som jeg gikk og siklet etter noen måneder om ikke mer. Han var aldeles nyyydelig. Verdens varmeste brune øyne og skjønne smil. Vi møttes sånn "tilfeldig" mange ganger i uka, var på hils og vekslet kanskje et par ord. Vi ble ofte stående litt og bare se hverandre dypt i øynene, og jeg opplevde at det formelig gnistret mellom oss. Det kom for meg at det måtte være drømmemannen. Så kom kvelden da vi møttes på et utested. Og FOR en nedtur! Fyren var rett og slett utrolig rar og teit. Jeg vet ikke annen måte å beskrive det på. Han danset rart, det var ikke mulig å føre en normal samtale med han, og jeg vet ikke alt.. Han synes helt sikkert jeg var rar og. Vi var rett og slett som to aliens for hverandre. Så sånne "tegn".. . Endret 21. august 2010 av Aurora M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2010 #6 Del Skrevet 21. august 2010 hehehe hvordan VET du at han har et godt øye? er fyren veldig fremmpå med dine hunder og? kansje det er noe som går begge veier? :D skjønner det at det kan være vannskelig bare si "hei hva heter du?" 3 og et halvt år? det er en god stund er han en venn av eksen kan dette bli fort komplisert tenker jeg.. høres jo ut som du fortsatt bryr deg om eksen din og:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 21. august 2010 #7 Del Skrevet 21. august 2010 Virker som om han ble litt sjokkert da han så deg igjen, helt plutselig, så lenge siden sist Hvis du tør å prate med denne mannen neste gang du plutselig treffer på han, og han ikke har hunden med seg, så kan du jo hilse på og spørre hvor hunden hans er. Siden dere har en felles interesse (the dogs), så kommer du jo langt med det. Bare fantasien som setter grenser her. Kom han på festen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. august 2010 #8 Del Skrevet 21. august 2010 Bare det å forelske seg i en fremmed tyder jo på at man aldri vil få noen bekymringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #9 Del Skrevet 21. august 2010 Siden du allerede er inne på det med tegn, så kanskje du skal ta det som et tegn om han kommer og da? Selv tror jeg ikke på sånne såkalte tegn i det hele tatt. Da jeg var ung (kremt... yngre!) hadde jeg en sånn en som jeg gikk og siklet etter noen måneder om ikke mer. Han var aldeles nyyydelig. Verdens varmeste brune øyne og skjønne smil. Vi møttes sånn "tilfeldig" mange ganger i uka, var på hils og vekslet kanskje et par ord. Det kom for meg at det måtte være drømmemannen. Så kom kvelden da vi møttes på et utested. Og FOR en nedtur! Fyren var rett og slett utrolig rar og teit. Jeg vet ikke annen måte å beskrive det på. Han danset rart, det var ikke mulig å føre en normal samtale med han, og jeg vet ikke alt.. Han synes helt sikkert jeg var rar og. Vi var rett og slett som to aliens for hverandre. Så sånne "tegn".. . Huff, håper ikke det skjer med oss. Syntes han er så lekker, blir helt satt ut hver gang jeg ser han :rødme: Kjipt å få en slik nedtur da, at han ikke var heelt som du forestillte deg hehehe hvordan VET du at han har et godt øye? er fyren veldig fremmpå med dine hunder og? kansje det er noe som går begge veier? :D skjønner det at det kan være vannskelig bare si "hei hva heter du?" 3 og et halvt år? det er en god stund er han en venn av eksen kan dette bli fort komplisert tenker jeg.. høres jo ut som du fortsatt bryr deg om eksen din og:P Det er ganske lett å se på måten han ser på meg. Om jeg får lov til å si det selv, så er jeg over gjennomsnittet pen, og noen gutter er det ganske lett å se på om de har et godt øye til deg eller ikke Hvis vi står utenfor kjøpesenteret med noen meters mellomrom og prater med hver vår person, så ser jeg at han ser bort på meg ganske ofte ogsånt. Han har ikke møtt mine hunder, vi har bare pratet om dem Han har ofte med sin da han har med hunden på jobb (såvidt jeg har forstått det). Ja, jeg bryr meg såklart om eksen, men jeg vil så gjerne bli kjent med denne fyren. NÅ! Virker som om han ble litt sjokkert da han så deg igjen, helt plutselig, så lenge siden sist Hvis du tør å prate med denne mannen neste gang du plutselig treffer på han, og han ikke har hunden med seg, så kan du jo hilse på og spørre hvor hunden hans er. Siden dere har en felles interesse (the dogs), så kommer du jo langt med det. Bare fantasien som setter grenser her. Kom han på festen kanskje? Ja, han virket litt sjokkert egentlig. Sto bare å glana, stoppa å prate med han fyren som han pratet med Ja, å spørre hvor hunden er er jo smart. Men vil jo ikke at han skal tro at jeg BARE intresserer meg over hunden også Er det veldig teit å spørre en fremmed fyr om å bli med på tur i skogen med hundene? Den bussen han tar hjem pleier jeg også å ta (bare at jeg går av ganske tidlig, tror han tar bussen rundt en halvtime). Hvis vi tilfeldigvis tar samme buss, er det teit å spørre om han kanskje vil bli med å gå en tur? Hvis han har med hunden da, jeg bor vedsiden av en skog liksom... Om han kom på festen veit jeg ikke, den starter ikke før 20.00 Men håper da indelig det. Litt enklere å komme i ordentlig prat med litt alkohol innabords.. Og da kanskje jeg kan få nr hans, evt facebooken hans. :sjenert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #10 Del Skrevet 21. august 2010 Bare det å forelske seg i en fremmed tyder jo på at man aldri vil få noen bekymringer... Ehh, hvem har sagt noe om forelskelse? Jeg syntes han er kjempepen, og virker utrolig hyggelig og jeg er litt betatt av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2010 #11 Del Skrevet 21. august 2010 går hundene godt sammen? hvis de gjør det er det jo bare og spille på at de liker hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 21. august 2010 #12 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Syntes å invitere med på tur hørtes greit ut jeg Endret 21. august 2010 av Huffsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cammy Skrevet 21. august 2010 #13 Del Skrevet 21. august 2010 venn av en venn? finner vel han på facebooken til en av de som kjenner han? bare legg han til og se hva som skjer? diskre måte og gjøre det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #14 Del Skrevet 21. august 2010 går hundene godt sammen? hvis de gjør det er det jo bare og spille på at de liker hverandre? Han har som sagt ikke møtt mine hunder Men mine går sammen med "alle" hunder, og hans virker veldig ålreite. Eneste "problemet" er at hans veier 70kg og mine veier 6 og 15kg. Men så lenge hans klarer å skjønne at mine er små, er det ikke noe problem for mine. Men som sagt, de har ikke møtt hverandre Men kan kanskje spille på at de burde møte hverandre? venn av en venn? finner vel han på facebooken til en av de som kjenner han? bare legg han til og se hva som skjer? diskre måte og gjøre det på Har prøvd det, men når de vennene jeg har er venn med 290-400stk på facebook orker jeg rett og slett ikke. Folk har jo ofte ikke bilde av annsikt, og da må jeg inn på profilen til hver eneste gutt som er venn med vedkommende. Hadde jeg vist fornavnet hans ville det vært betydlig enklere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2010 #15 Del Skrevet 21. august 2010 kansje spille på at de kan møtes ja virket smart det 6kg? liten hund er det du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatrah Skrevet 21. august 2010 #16 Del Skrevet 21. august 2010 Keep us updatet om hvordan det går på festen i dag da,om han kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 21. august 2010 #17 Del Skrevet 21. august 2010 Ah, så ikke datoen på det innlegget, tenkte det var i går. Men da får vi håpe han kommer i kveld da! Å bare legge han til facebook? Vil anbefale deg å prate med han først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #18 Del Skrevet 21. august 2010 kansje spille på at de kan møtes ja virket smart det 6kg? liten hund er det du har da? Ja, har en gatemix fra FOD. Jaa, skal si ifra i morgen om han kom eller ei, evt hva som skjedde Håper så at han kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2010 #19 Del Skrevet 21. august 2010 kansje spille på at de kan møtes ja virket smart det 6kg? liten hund er det du har da? dette virket litt arrogant elsker store hunder leste igjennom igjen og virket veldig frekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #20 Del Skrevet 21. august 2010 dette virket litt arrogant elsker store hunder leste igjennom igjen og virket veldig frekt Litt kanskje Men er greit det, foretrekker store hunder selv, men har ikke hatt mulighet til å ha en stor, da jeg ikke klarer å gi dem aktiviteten de trenger pga et ødelagt kne. Kan gå en time-to i skogen 3 dager i uken maks, resten bare tusleturer på kanskje en halvtime som stor tur, og da kan man nesten ikke ha Rottweiler eller Grand Danios Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå