starseed86 Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 (endret) . Endret 21. august 2010 av starseed86
starseed86 Skrevet 21. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2010 (endret) . Endret 21. august 2010 av starseed86
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Vet ikke helt om jeg ville skrevet dette innlegget under dette emnet som heter "Prøvere og UFRIVILLIGE BARNLØSE"!!!! Her er det folk som har prøvd i mange år å få barn. Folk som ikke får barn, som aldri kan får barn! Her er det folk som har grått alle sine tårer for et barn. Hallo!!!!
starseed86 Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2010 (endret) Vet ikke helt om jeg ville skrevet dette innlegget under dette emnet som heter "Prøvere og UFRIVILLIGE BARNLØSE"!!!! Her er det folk som har prøvd i mange år å få barn. Folk som ikke får barn, som aldri kan får barn! Her er det folk som har grått alle sine tårer for et barn. Hallo!!!! Beklager da, var da ikke meningen at noen skulle bli så støtt.. er da bare et innlegg på et forum... Og jeg føler meg jo som en ufrivillig barnløs, på en måte...Men kan selvfølgelig ikke sammenlignes med helt med de som prøver og prøver uten at det går.... Off føler virkelig med dere:-(:-(:-( Men hva med adopsjon da? Det viktigste er vel selve barnet, ikke hvordan det ble laget... kan godt flytte innlegget hvis det går ann forresten.... Endret 21. august 2010 av starseed86
Gjest Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 ngen grunn til å være så krass,dette er tydligvis en ny bruker som helt sikkert ikke er kjent i forumet.
LukaFrost Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Men hva med adopsjon da? Det viktigste er vel selve barnet, ikke hvordan det ble laget... For meg spiller det en stor rolle. Skal jeg ha barn skal det skje med min kjære, vis ikke blir det ikke barn på oss. *Lurer veldig på hva som stod i startinnlegget*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå