Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett deg inn i situasjonen: Du er i slutten av tyveårene, klar for å slå deg til ro. Så kommer valget:

1. Innlede et forhold med den trygge, omsorgsfulle og empatiske mannen du har kjent halve livet, og tidligere vært veldig betatt av. Mannen som var totalt forelska i deg, og som ønsker et langt samliv med deg. Mannen du fungerer bra med i hverdagen og aldri krangler med. Mannen som såret deg dypt for noen år siden.

2. Innlede et forhold med en du bare har kjent noen måneder, som egentlig er ganske egoistisk. Han har i tilegg en noe trøblete bakgrunn som gjør at hverdagene kan bli utfordrende. Men har får meg til å føle noe spesielt. Det kribler i meg av å se han i øynene, jeg blir tent bare han tar på meg. Føler dyp lykke når han ser på meg og smiler. Jeg føler denne spesielle følelsen enda han er både krevende og til tider frekk.

Når jeg leser det jeg har skrevet forstår jeg at det kanskje burde være et alternativ 3 her..

Men om dere "måtte" satse på en av dem, hvem ville du valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor MÅ man satse på en av dem ? Jeg tar ikke takke med et andre-valg, det skal føles 100 % riktig.

Kan du ikke være for deg selv da, ikke avhengig av å være sammen med en? Dukker vel opp en annen til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...