Gå til innhold

Vanlig å føle trang til å jakte etter andre gutter...

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken
Skrevet

Har vært i et forhold i ca. 2 år nå. I begynnelsen av forholdet merket jeg at jeg "automatisk" begynte å leke med tanken på å jakte igjen selv om jeg ikke mente noe med det. Etter en stund følte jeg ikke lenger behovet for å jakte. Nå merket jeg at jeg begynner å jakte litt ubevisst etter gutter som jeg ikke nødvendigvis ser på som "potensielle kjærester", men som er veldig sjarmerende og har utstråling. Er dette normalt? Det ender som regel med at jeg ikke ønsker å utvikle videre vennskap med disse guttene og det er jo litt synd.

Må tilføye at jeg og kjæresten har et fantastisk forhold. Blir bare bedre og bedre og er overhodet ikke lei av han, så skjønner ikke helt hvorfor denne jaktfølelsen kommer... Irriterendes..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Om det er normalt eller ei skal jeg ikke uttale meg om, men.. det er jo ikke spesielt rasjonelt.

Jeg ser det som en jakt på bekreftelse, at du har lyst til å jakte menn for å få en eller annen form for mestringsfølelse og bevis på at du kan/kunne fått den mest sjarmerende fyren i lokalet. Trikset er å arrogant nok innbille seg at man kan få hvem man vil uansett, da er det totalt uinteressant å teste dette ut på menn man ikke vil ha engang.

Gjest frøken
Skrevet

Om det er normalt eller ei skal jeg ikke uttale meg om, men.. det er jo ikke spesielt rasjonelt.

Jeg ser det som en jakt på bekreftelse, at du har lyst til å jakte menn for å få en eller annen form for mestringsfølelse og bevis på at du kan/kunne fått den mest sjarmerende fyren i lokalet. Trikset er å arrogant nok innbille seg at man kan få hvem man vil uansett, da er det totalt uinteressant å teste dette ut på menn man ikke vil ha engang.

Det der høres logisk ut.. Skal prøve det neste gang ;)

Skrevet

Har ikke følt en eneste trang i løpet av mine syv år med min samboer :) Men det er vel forskjell fra person til person. Kan godt tenke at en fyr er kjekk, men får ikke den følelsen man får hvis man ikke er i forhold. Har bare øyne for min kjære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...