AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Hvis man er en gruppe mennesker, på jobb eller i en fritidsaktivitet, er det da slik at samtlige menn alltid vil bli forelska i den peneste av jentene slik at de mindre pene kun får hennes smuler? Sikkert et dumt spørsmål men man kan jo begynne å lure i blant. Det virker som om det ofte er slik at menn tar til takke med nest best som da dumpes når den peneste blir ledig. Er det slik eller er det bare tilfeldig de gnagene jeg har sett det skje?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Jeg er ikke den peneste, men jeg har ofte fått guttene over penere jenter likevel. Det hele handler om personlighet og utstråling også ikke bare utseende. Jeg gir av meg selv, snakker en del, har mange meninger jeg gjerne deler, er relativt morsom og kan snakke med gutta om mye av det dem er opptatt av feks og dette har nok gjort at en del gutter har foretrukket meg over jenter som er penere enn meg. Jeg blir beskrevet som en engasjerende person som er kjekk og snakke med og som har interessante meninger noe som gjør at jeg blir tiltrekkende for andre selv om jeg ikke er blandt de peneste. Så nei det er ikke alltid slik. Men en del jenter som ikke er blandt de peneste kan ofte ende opp med å føle seg mindreverdige og derfor holde litt tilbake i sosiale situasjoner og dermed fremstår de lett som kjedelige. Det hjelper også å kle seg pent, være pen på håret, ha på et smykke og litt sminke. Da føler man seg kanskje selv litt mer vell og kanskje man ikke setter seg selv så mye i bakgrunen??
Gjest Anjelika Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 (endret) Nah. Jeg har sett det skje selv da, på nachspiel med folk som bare er ute etter et ligg blir slikt veldig åpenbart Men blant voksne vil som oftest den mest populære i en gruppe være den som har mest å komme med, og smaken vil også variere mer enn at alle er innstilt på samme dame. At alle skal ha samme jente ("den peneste") hører vel mer hjemme på klassetur i 6. klasse. Den dama jeg kjenner som har mest draget er forøvrig ikke den peneste. Bestevenninna hennes er mye penere, men hun her drar likevel alle mennene fordi hun er så omgjengelig og morsom imens venninna er en smule fjern og sær i sosiale situasjoner. Det går nok an å sjarmere folk i senk selv om man ikke er den peneste i lokalet, samtidig som den peneste i lokalet kan mislykkes i det samme. Endret 21. august 2010 av Anjelika
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Nah. Jeg har sett det skje selv da, på nachspiel med folk som bare er ute etter et ligg blir slikt veldig åpenbart Ifølge prinsessesyndromet skal det ikke være slik, da de kjekke mennene velger stygge damer?!
Gjest Anjelika Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Ifølge prinsessesyndromet skal det ikke være slik, da de kjekke mennene velger stygge damer?! ? Nå må du utbrodere litt, for den skjønte ikke jeg!
I Grosny Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Skjønnhet er en øyestopper og tiltrekker oppmerksomhet. Jeg har inntrykk av at gutta reagerer veldig på skjønnhet i tenårene. Når vi runder 30 er forstatt pent vakkert, men ikke like imponerende. Personligheten blir mer viktig. Gutter over 40 er lei av gale damer, og ønsker seg bare ei som har hodet på rett plas, og som ikke er gal. Kvinner starter livet med stor skjønnhet, som taper seg litt i høyere alder. Men med alderen kommer også klokheten som er veldig tiltalende. Jeg vil tro at 50 år er en fin alder, som fortsatt har skjønnhet, men også har opparbeidet en god porsjon klokskap. Jeg tror damene har hver sin storhetstid. De vakreste som unge, og de klokeste i litt høyere alder.
Gjest Iah Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Nå er det jo ikke slik at man alltid er enig i hvem som er den peneste heller.
Anglofil Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Hvem man synes er penest er vel ganske individuelt, ergo vil jeg tro at folk ofte faller for dem de synes er penest for dem. Mvh Yvonne
uten filter Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Det finnes menn som ser penere ut enn de jeg har falt for, men for meg betyr utstråling mer enn et pent ansikt. Det er vel individuelt hva man vil ha.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 ? Nå må du utbrodere litt, for den skjønte ikke jeg! Cuckold i forumet mener at mange jenter tror de er pene, men så er de egentlig ikke det, det er bare kjekke menn på byen som gir alle jenter oppmerksomhet og da blir damene innbilske fordi de tror det er fordi de er pene...de tror de er en 10'er, så er de bare en 3'er! Kjekke menn velger altså stygge damer.
Katana Skrevet 21. august 2010 #11 Skrevet 21. august 2010 Klart det ikke akkurat er en ulempe at jenta er pen, men det hjelper lite dersom hun ikke har den utstrålingen og personligheten jeg liker. Hvem som er pen avhenger selvsagt også av øyet som ser.
Gjest Anjelika Skrevet 21. august 2010 #12 Skrevet 21. august 2010 Cuckold i forumet mener at mange jenter tror de er pene, men så er de egentlig ikke det, det er bare kjekke menn på byen som gir alle jenter oppmerksomhet og da blir damene innbilske fordi de tror det er fordi de er pene...de tror de er en 10'er, så er de bare en 3'er! Kjekke menn velger altså stygge damer. Det blir jo like dumt som å si at samtlige velger den peneste. Først og fremst fordi ingen, selv ikke Cuckold, har fasiten på hvem som er en 10er og hvem som er en 3er.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #13 Skrevet 21. august 2010 Cuckold i forumet mener at mange jenter tror de er pene, men så er de egentlig ikke det, det er bare kjekke menn på byen som gir alle jenter oppmerksomhet og da blir damene innbilske fordi de tror det er fordi de er pene...de tror de er en 10'er, så er de bare en 3'er! Kjekke menn velger altså stygge damer. Nei nei. Poenget er at kjekke menn - eller egentlig alle menn - tar alt som puster, ikke at de konsekvent går etter stygge damer. Men dere tror da at dere er spesielle siden hunken henvendte seg til nettopp dere fremfor alle de andre. Dere glemmer da, eller velger å se i bort fra, at dere er jente nr. 17 han har prøvd seg på denne kvelden. Opp med gapet inn med teskjeen: dere er ikke på noen måte unike. Dere har fitte og det er alt som trengs.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #14 Skrevet 21. august 2010 Dere er ikke på noen måte unike. Dere har fitte og det er alt som trengs. Det er alt som trengs for at du skal bli far. Med ditt syn og holdning drar du ikke fine damer med stil, det skal være sikkert. Lykke til lugubre neanderthal.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #15 Skrevet 21. august 2010 Det er alt som trengs for at du skal bli far. Med ditt syn og holdning drar du ikke fine damer med stil, det skal være sikkert. Lykke til lugubre neanderthal. Hey, don`t shoot the messenger! Jeg formidler bare hvordan disse tingene fungerer, jeg har ikke sagt et kvekk om hva jeg personlig synes om dem. For øvrig er det uhyre vanskelig å finne "fine damer med stil". Fine damer er det plenty av, men nær sagt alle er vulgære og mangler klasse.
Gjest Anjelika Skrevet 21. august 2010 #16 Skrevet 21. august 2010 Nei nei. Poenget er at kjekke menn - eller egentlig alle menn - tar alt som puster, ikke at de konsekvent går etter stygge damer. Men dere tror da at dere er spesielle siden hunken henvendte seg til nettopp dere fremfor alle de andre. Dere glemmer da, eller velger å se i bort fra, at dere er jente nr. 17 han har prøvd seg på denne kvelden. Opp med gapet inn med teskjeen: dere er ikke på noen måte unike. Dere har fitte og det er alt som trengs. Det finnes faktisk en god del menn som har flere krav enn at dama har puls og et hull mellom beina. At det ikke spiller noen trille for deg hvem du dypper pikken i er vel egentlig bare ditt problem.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #17 Skrevet 21. august 2010 Det finnes faktisk en god del menn som har flere krav enn at dama har puls og et hull mellom beina. At det ikke spiller noen trille for deg hvem du dypper pikken i er vel egentlig bare ditt problem. Som allerede nevnt: jeg tegnet et bilde av hvordan datingverdenen foregår, ikke et som jeg personlig går god for. Kunne godt tenkt meg ei dame som har stil og klasse, men det er ikke akkurat lett å finne slike.
Gjest Anjelika Skrevet 21. august 2010 #18 Skrevet 21. august 2010 (endret) Som allerede nevnt: jeg tegnet et bilde av hvordan datingverdenen foregår, ikke et som jeg personlig går god for. Kunne godt tenkt meg ei dame som har stil og klasse, men det er ikke akkurat lett å finne slike. Så "egentlig alle menn" unntatt nettopp deg gjør sånn? Du er nok ikke helt alene, altså Jeg ser poenget i bunnen av resonnementet, men du er litt vel kategorisk. Få menn harver over alt og alle uten filter, og få damer måler skjønnheten sin i hvor mange av disse som slafser over dem når klokka er kvart over stengetid natt til søndag. Vi har faktisk speil og befinner oss i andre sosiale settinger enn fylla i løpet av livet. Uansett så ser jeg ikke det helt store problemet i at folk tror de er penere enn det de er, eller hvorfor du tar på deg å være en profet for å fremme at damer ikke er unike. Lenge siden du har pult, kanskje? Jeg har faktisk sett litt tendenser av det du sier da, dog bare hos menn. Ett ligg med en pen dame langt over deres liga så er de supermann og kan erobre alle kvinner i verden. Endret 21. august 2010 av Anjelika
Holar Skrevet 21. august 2010 #19 Skrevet 21. august 2010 Ja, vi blir alltid forelsket i den peneste. MEN, det er ikke nødvendigvis den alle andre synes er den peneste.. For, den vi forelsker oss i, er pr. definisjon den peneste.
Fredagslunch Skrevet 22. august 2010 #20 Skrevet 22. august 2010 Ja, vi blir alltid forelsket i den peneste. MEN, det er ikke nødvendigvis den alle andre synes er den peneste.. For, den vi forelsker oss i, er pr. definisjon den peneste. Tommelen opp for dette svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå