Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp returnert til Norge etter i overkant av et halvt år som student i utlandet. I denne perioden ble jeg sammen med et nydelig kvinnemenneske og vi feiret like før min retur til Norge vårt 6-månedersjubileum. Planen er at hun skal feire jul i Norge, dette vil bli vårt neste møte. Om et års tid håper jeg at jeg får mulighet til å flytte tilbake.

Jeg klarer ikke å sove da jeg tenker på henne konstant. Jeg vurderer hvilke muligheter vi har og hvordan vi skal kunne gjenforenes raskest mulig. Jeg elsker denne jenta og er på gråten når jeg tenker at jeg ikke får holde henne, klemme henne og kysse henne på mer enn 4 måneder. Jeg prater med henne på Skype daglig og det er hver dags høydepunkt. Hun har nydelige øyne, et vakkert smil, beroligende stemme, perfekt kropp ... og hun elsker meg. Det er rett og slett vanskelig å fatte at vi må være adskilt.

Hun er 10 år eldre enn meg og har erfaringer fra mislykkede forhold. Hun er min første ordentlige kjæreste, jeg har ikke ord for hvor glad jeg er for at tilfeldighetene førte oss sammen.

Jeg har egentlig ikke det store målet med denne tråden. Jeg ønsker bare å lufte tankene mine.

Hvorfor må dette være så vanskelig?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt unna bor hun da? Forstår deg veldig godt om at dette ikke kan være noe lett... Men så lenge du får se henne igjen så er jo det en liten trøst i hvertfall :)

Skrevet

Vet hvordan det kan føles...jeg var selv i utlandet i noen måneder, og traff selvsagt noen der nede..avskjeden var grusom, særlig siden vi ikke visst om og når vi kom til å se hverandre igjen. 5 måneder etter at jeg kom hjem til Norge kom han endelig på besøk. Ventetiden føltes veldig lang, men skyping og telefoner gjorde at det gikk litt bedre. Det er vanskelig når avstanden er så stor. (Nå vet jeg riktignok ikke hvor stor, men likevel)

Så bra om du mener du kan flytte ned dit etter hvert, det hjelper jo også litt. Ikke alltid det er så enkelt å flytte på seg, spesielt ikke når det er snakk om å krysse flere landegrenser. I mitt tilfelle er ikke dette avgjort enda, med tanke på hvem som skal flytte hvor.

Skrevet

Hmmm...den avstanden var jo litt stor ja! Jeg tenkte hun kunne kommet på besøk til deg men det er jo ikke bare bare da nei! Er ikke mye hjelp å få da...blir jo at du må besøke henne ellers må du gifte deg meg henne å få henne opp hit, men det er meget vanskelig nå på tiden. Tar enooormt lang tid før du eventuelt får henne opp hit. Men hvis du er villig til å flytte ned dit så må vell alt gå bra :) Ønsker deg masse lykke til. jeg vet at savn er utrolig hardt til tider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...