Gjest fiolaviola Skrevet 21. august 2010 #1 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Jeg har fått en økende fasinasjon for det androgyne. Både hos kvinner og menn. Jeg synes det kan være estetisk vakkert og sexy når kjønnsuttrykkene er litt flytende. For eksempel når feminiteten og maskulinitet kobineres eller en av dem kommer litt i bakgrunnen. http://farm4.static.flickr.com/3016/2893995450_271875a13b.jpg http://29.media.tumblr.com/tumblr_kqjyesToKw1qzj9b7o1_500.jpg Hva slags tanker gjør folket seg rundt androgynitet? Er det vakkert og attraktivt? Eller bør menn være menn og kvinner være kvinner? Endret 25. august 2010 av Het Potet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #2 Del Skrevet 21. august 2010 Menn bør få være menn og kvinner om de vil, og damer skal være ultrafemine damer og ikke menn. Det er det jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 21. august 2010 #3 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) enkelte kvinner slipper unna med det i mine øyne, men jeg syns androgyne menn er utrolig lite tilrekkende. En mann skal ikke se ut som en dukke. Han på bildet, hadde det ikke vært for kjeven (og ørene) og det som er videre neddover hadde han sett ut som en kvinne. hmmm.... http://img375.imageshack.us/img375/7892/tumblrkqjyestokw1qzj9b7.jpg Endret 25. august 2010 av Het Potet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fiolaviola Skrevet 21. august 2010 #4 Del Skrevet 21. august 2010 Menn bør få være menn og kvinner om de vil, og damer skal være ultrafemine damer og ikke menn. Det er det jeg mener. Helt enig med deg at folk må få bestemme selv hvordan de vil være, men jeg synes verden er mye mer spennende når ikke alt er A4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 21. august 2010 #5 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg liker det androgyne. Ellers synes jeg vel egentlig at folk skal drite i hvordan andre fremstiller seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 21. august 2010 #6 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg synes at kvinner kler den androgyne stilen best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 21. august 2010 #7 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg synes det er kjempe pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 21. august 2010 #8 Del Skrevet 21. august 2010 Enig med mysan! Liker veldig godt det androgyne. Det er langt fra min stil, men jeg setter pris på det hos andre. Det går da an å måle skjønnhet og estetikk i annet enn hva man får ståpikk av, og iallefall se det utenfor rammene for kjønnsnormer. Jeg vet ikke om jeg hadde blitt seksuelt tiltrukket av en androgyn mann (skal dog ikke se bort fra det), men jeg synes fremdeles det er vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #9 Del Skrevet 21. august 2010 Helt klart vakkert, og kan være mer "interessant" enn det som er rent macho og ultrafeminint, men ikke nødvendigvis noe jeg faller for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 25. august 2010 #10 Del Skrevet 25. august 2010 Når det klaffer er det veldig vakkert. Veldig veldig veldig vakkert. Jeg hadde en halvveis androgyn stil i flere år og trivdes utmerket med det, det virket som omgivelsene mine også trivdes I tillegg faller jeg mye lettere for menn som heller i retning av androgynitet enn for menn som mangler det trekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katana Skrevet 25. august 2010 #11 Del Skrevet 25. august 2010 Når jeg må bruke tid på å finne ut om den jeg ser på er kvinne eller mann, er ikke "vakkert" det jeg først og fremst har i tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavinia X Skrevet 28. august 2010 #12 Del Skrevet 28. august 2010 :rødme: Jeg har fått en økende fasinasjon for det androgyne. Både hos kvinner og menn. Jeg synes det kan være estetisk vakkert og sexy når kjønnsuttrykkene er litt flytende. For eksempel når feminiteten og maskulinitet kobineres eller en av dem kommer litt i bakgrunnen. http://farm4.static.flickr.com/3016/2893995450_271875a13b.jpg http://29.media.tumblr.com/tumblr_kqjyesToKw1qzj9b7o1_500.jpg Hva slags tanker gjør folket seg rundt androgynitet? Er det vakkert og attraktivt? Eller bør menn være menn og kvinner være kvinner? Jeg er helt enig med deg! Det kan være utrolig fascinerende å observere en vakker person hvor kjønnet ikke står så tydlig frem. Det er som om det er blitt frigitt plass til mennesket og det er kjempespennende å prøve å finne ut av hvem de er. Men jeg må innrømme at jeg først og fremst tenker på kvinner i denne sammenheng. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavinia X Skrevet 28. august 2010 #13 Del Skrevet 28. august 2010 Når jeg må bruke tid på å finne ut om den jeg ser på er kvinne eller mann, er ikke "vakkert" det jeg først og fremst har i tankene. Hahaha.. Såklart er det ikke sexy med en som ser ut som en kjønnsløs fjellape..! Det trenger jo ikke være sånn at man ikke aner hva folk er, men at det ikke er fremhevet så tydlig. Tenk deg en høy, elegant kvinne i løs svart dressjakke, halv-kort mørkt hår, nesten usminket men utrolig nydelig hvit porselenshud, mørke øyne, dovent men direkte blikk sittende lettere henslengt på en sofa og røyke en lang sigarett. Du vill jo helt tydelig SE at det er en kvinne, men hun har ikke valgt å fremheve "kvinnetingene" sine. Mmmm.. deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 2. september 2010 #14 Del Skrevet 2. september 2010 Hahaha.. Såklart er det ikke sexy med en som ser ut som en kjønnsløs fjellape..! Det trenger jo ikke være sånn at man ikke aner hva folk er, men at det ikke er fremhevet så tydlig. Tenk deg en høy, elegant kvinne i løs svart dressjakke, halv-kort mørkt hår, nesten usminket men utrolig nydelig hvit porselenshud, mørke øyne, dovent men direkte blikk sittende lettere henslengt på en sofa og røyke en lang sigarett. Du vill jo helt tydelig SE at det er en kvinne, men hun har ikke valgt å fremheve "kvinnetingene" sine. Mmmm.. deilig Enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå