AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #1 Del Skrevet 21. august 2010 Har blitt kjent med en gutt jeg egentlig liker veldig godt. Vi har datet i bare 3 dager nå,å merket noe jeg reagerte litt på. Vi skulle bestille mat fra gatekjøkken å siden han sto nærmest så ga jeg bare han en 200kr seddel å ba han bestille maten for meg. Etterpå ser jeg at han også har betalt sin mat for mine penger! Sa ingenting på det,men reagerte veldig på det.. Hadde vært noe annet om vi hadde kjent hverandre en stund,men dette var liksom tredje date.. På veien hjem skulle vi kjøpe mat igjen og jeg ga han denne gangen også 200kr for å betale maten,mens jeg skulle på do imenst.. Hadde ikke mindre penger enn det,ellers hadde jeg nok gitt mindre.. Denne gangen betalte han også maten sin for mine penger! Merker at jeg begynner å bli irritert over at han bare tar seg sånn til rette! Er ikke ment som å være gjerrig eller noe men dette er vel ikke helt normalt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 21. august 2010 #2 Del Skrevet 21. august 2010 Um. Det var litt merkelig. Og forstår godt at du ikke vet helt hva du skal si til han. Hvis det hadde vært meg dette skjedde med, og han hadde spandert en del tidligere på kvelden hadde jeg nok ikke brydd meg, men hvis bortimot alt annet den kvelden var betalt separat hadde jeg nok reagert. Tror ikke jeg hadde sagt noe med mindre jeg hadde kjent han godt. Jeg hadde nok heller bare tenkt for mseg "jaha, sånn er du." og tatt det til etteretning til nesten gang. (hvis det hadde skjedd mer enn en gang, hadde det bare vært en gang hadde det ikke vært så farlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #3 Del Skrevet 21. august 2010 Kanskje han misforstod? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 21. august 2010 #4 Del Skrevet 21. august 2010 Tror ikke han missforstod, noen er bare sånn. Jeg datet en sånn fyr...når han var på butikken kjøpte han den brusen han ville ha og en liten pizza på deling. Spurte aldri om jeg likte maten, tok det bare som en selvfølge. Hvis jeg handla gikk han og fyllte opp kurven med ufatelige mengder sopp, tomater osv uten å spørre. Det til tross for at jeg sa ifra at jeg har begrenset med penger og ikke kunne bruke de på mat jeg selv ikke spiser. Han blei arkivert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #5 Del Skrevet 21. august 2010 Tror ikke han missforstod, noen er bare sånn. Jeg datet en sånn fyr...når han var på butikken kjøpte han den brusen han ville ha og en liten pizza på deling. Spurte aldri om jeg likte maten, tok det bare som en selvfølge. Hvis jeg handla gikk han og fyllte opp kurven med ufatelige mengder sopp, tomater osv uten å spørre. Det til tross for at jeg sa ifra at jeg har begrenset med penger og ikke kunne bruke de på mat jeg selv ikke spiser. Han blei arkivert. TS her! Sånn sett er "min gutt" bedre! Han spør meg hvertfall hva jeg vil ha spise og hva jeg vil ha å drikke Litt greit å få være med på å bestemme hva du selv skal spise liksom hehe! Har selv begrenset penger så litt greit å kunne bestemme hva jeg skal bruke pengene på da.. Skjønner godt at du arkiverte han ja hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #6 Del Skrevet 21. august 2010 Kanskje han misforstod? :klø: Håper nesten det hehe! For han virker som er kjempe bra fyr på andre måter Men liker bare ikke at folk tar seg så til rette som han gjorde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #7 Del Skrevet 21. august 2010 Min mann kjøpte den dyreste burgeren da vi var ute på byen rett før vi ble sammen hehe, men han var ikke gnite i det hele tatt, bare lite penger akkurat da så det er håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaeyama Skrevet 21. august 2010 #8 Del Skrevet 21. august 2010 Det jeg først lurer på er: Hvorfor ga du ham 200 kr da han bestilte for andre gang? Han ”skyldte” deg jo allerede penger etter første gang? Kunne du ikke heller ha vært litt mer avventende, eller har jeg misforstått noe? Når det er sagt, så forstår jeg deg godt også. Når en annen bestiller, rekker jeg jo automatisk ut penger hvis jeg ikke er spesielt fokusert på at den andre skylder meg noe … Til saken – omsider: Kan du ikke se det an et par ”runder” til hvis han ellers faktisk er så grei som du beskriver? Hvis dette viser seg å være et mønster på 5. og 6. date, kan du nok seriøst vurdere å komme deg videre. Vanskelig å gi gode råd så tidlig, men ja, jeg ville absolutt ha reagert, jeg også! Hold oss oppdatert, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 21. august 2010 #9 Del Skrevet 21. august 2010 Du kunne spurt etter vekslepengerene. Hvis han sa at det ikke var noe, kunne du spurt hva retten din kostet. Da måtte han jo si det, og begge hadde jo visst hva du skulle ha igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. august 2010 #10 Del Skrevet 21. august 2010 TS her! Sånn sett er "min gutt" bedre! Han spør meg hvertfall hva jeg vil ha spise og hva jeg vil ha å drikke Litt greit å få være med på å bestemme hva du selv skal spise liksom hehe! Har selv begrenset penger så litt greit å kunne bestemme hva jeg skal bruke pengene på da.. Skjønner godt at du arkiverte han ja hehe! Jeg kan garantere deg at dette kommer til å forbli en uvane hvis du ikke tar tak i dette problemet umiddelbart. Muligens er han bare tankeløs (noe du må finne ut av), men du kan ikke se bort ifra at han er en fyr som syns det er helt greit å utnytte andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #11 Del Skrevet 21. august 2010 om TS du bre ga 200 seddelen, og sa bestill for meg og så kan han fort ha tenkt for at ok hun ville spandere. for det koster jo ikke så my per pers på et gatekjøkken ? men fortsetter d å ha kontakt, så ta det opp føre dere drar ut. avtal på forhånd om dere deler eller betaler hver sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #12 Del Skrevet 21. august 2010 Skjønner ikke hvorfor du gav pengene til ham i det hele tatt? :klø: Hvorfor gav de du ikke til vedkommende i kassa? Andre gangen skulle du jo selvfølgelig bare ha sagt hva du skulle hatt, sagt at " tar du denne, siden jeg tok forrige?", og gått på do. Du gjør det litt vanskelig for deg selv, og sender litt blandede signaler. Men han er nok ingen rakettforsker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #13 Del Skrevet 21. august 2010 TS her med en liten oppdatering. Hadde lånt 250kr av han,å når jeg skulle gi han pengene tilbake så svarte han bare at jeg betalte jo maten hans,så han skulle ikke ha tilbake pengene jeg hadde lånt. Så da går det omtrent opp i opp.. Så nå kan jeg vel utelukke at han bare er ute etter å bruke meg,men skjønner meg ikke helt på han likevel at han bare tar seg til rette sånn de to gangene.. Men er bedre at jeg bare er litt merkelig istedenfor at han bare var ute etter å få mest mulig gratis ut av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 21. august 2010 #14 Del Skrevet 21. august 2010 Det hender gutter tenker og så tar det litt tid før budskapet kommer ut Så bra at det ordnet seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #15 Del Skrevet 22. august 2010 Om du hadde lånt penger av ham i forveien så er saken annerledes. Jeg synes ikke dette høres merkelig ut, men kansje dere kunne ha blitt flinkere å kommunisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 22. august 2010 #16 Del Skrevet 22. august 2010 Om du hadde fortalt i første innlegg at du hadde lånt 250 kr av han så hadde jeg ikke synes dette var snodig. Det var en ganske viktig opplysning å komme med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #17 Del Skrevet 22. august 2010 Siden du hadde lånt penger av han på forhånd synes jeg ikke han tok seg til rette. Det var jo sine egne penger han betale med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #18 Del Skrevet 22. august 2010 jeg tror han missforsto jeg! det hadde vertfall jeg gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #19 Del Skrevet 22. august 2010 Om du hadde lånt penger av ham i forveien så er saken annerledes. Jeg synes ikke dette høres merkelig ut, men kansje dere kunne ha blitt flinkere å kommunisere. Neida jeg lånte penger ETTER at han bare tok seg til rette.. Skulle bare låne de til dagen etterpå da jeg fikk lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #20 Del Skrevet 22. august 2010 Han er merkelig. Det er frekt at han bare lot deg betale for han, uten å spørre først. Og attpåtil to ganger. Men den andre gangen skulle du jo selvsagt ikke gitt han pengene ettersom han skyldte deg fra forrige gang. Jeg ville dumpa en slik fyr. Men ettersom dette ikke er noe du vurderer en gang, så ville jeg nok tatt det opp og sagt at jeg ikke likte at han bare brukte av pengene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå