Gå til innhold

Stor penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om min penis er veldig stor eller bare jeg so kom i puberteten tidlig.

den er 15 cm lang i erigert tilstand og litt tjukk.

jeg er 13 år...

Videoannonse
Annonse
Gjest Taxmannen
Skrevet

Vil ikke si 15 CM er stort. Nå vet da ikke jeg hvor du måler fra. men de fleste tror jeg måler feil eller kanksje legger på noen cm? Men 15 cm er helt normalt..

Skrevet

Helt normal. Mener å huske at det ble gjenomført en "test" for noen år siden hvor de kom frem til at gjenomsnittet var 14,3 cm. Var vel i forbindelse med en eller annen artikkel om ett eller annet.

Skrevet

Vil ikke si 15 CM er stort. Nå vet da ikke jeg hvor du måler fra. men de fleste tror jeg måler feil eller kanksje legger på noen cm? Men 15 cm er helt normalt..

På en 13 år gammel gutt?

Hvor skal man måle fra?

men alle de i klassen har sånn at de er så liten at når de få stå, så er det kanskje 6 - 7 cm. min er dobbelt så stor...

Gjest Taxmannen
Skrevet

Helt normal. Mener å huske at det ble gjenomført en "test" for noen år siden hvor de kom frem til at gjenomsnittet var 14,3 cm. Var vel i forbindelse med en eller annen artikkel om ett eller annet.

14,7 =D

Skrevet

14,7 =D

Hvor skal jeg måle, og jeg er 13 år.. da er det vel kanskje ikke normalt..

Skrevet

Hehe. Du håper bare at du har stor tiss! :ler: Mål fra roten du, på oversiden. Den vokser sikkert litt mer etterhvert :) ca 15 cm er jo bare gjenomsnittet, da blir du kansje litt over gjennomsnitt?

Du får bare vente og se! Ikke annet å gjøre.

Det er vel helt normalt å være godt i gang med puberteten i 13 års alderen om jeg ikke tar helt feil :briller2:

Skrevet

Jeg lurer på om min penis er veldig stor eller bare jeg so kom i puberteten tidlig.

den er 15 cm lang i erigert tilstand og litt tjukk.

jeg er 13 år...

• 2 uker senere...
Skrevet

På en 13 år gammel gutt?

Hvor skal man måle fra?

men alle de i klassen har sånn at de er så liten at når de få stå, så er det kanskje 6 - 7 cm. min er dobbelt så stor...

Det er ikke vanlig at gutter på 13 sjekker hverandres kjønn, særlig ikke så inngående at de vet hvor store penisene er. Min var 12cm når jeg var 13 (hehe det husker jeg faktisk :P), men neiggu om jeg ante noe om størrelsene til andre. Selv om vi dusjet sammen etter kroppsøving (eller gym som det het den gangen).

Det er to grunner til at man ikke vet dette.

1. Hvis en gutt får stå i dusjen sammen med andre gutter så kan dere tro hva de andre vil tro om den gutten.

2. Hvis en gutt stirrer på penisen til en annen gutt, så inngående at gutten får en viss anelse om hvor lang den er og kan jevnføre med noe (de absolutt færreste gutter på den alderen kan ta et øyemål og si noe om hvor stort et objekt er ut fra øyemål) så vil de andre igjen få visse inntrykk som garanterer den gutten mobbing og sosial utfrysing for lang tid fremover.

I tillegg må det flere gutter med stå til for at denne "gutten" skal kunne jevnføre med noe.

At personen spiller på tverrsikker usikkerhet (heller enn "så jeg er ikke så unormal alikevel", som er normal usikkerhet) i tillegg til at det har dukket opp flere slike dikter-innlegg her gjør at jeg misstenker SOL-dikteren for å være i farten igjen.

Skrevet

Tviler på at en 13åring skriver her inne? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...