Gå til innhold

Litt nysgjerrig...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er en ting jeg har lagt merke til på dette forumet. En del tråder har en tendens til å spore av. Skal være ærlig på at jeg sjelden gidder å lese mye av disse, men får med meg hovedtendensene liksom. Ofte er det en av gutta(ja,dere veit vel hvem dere er) med en kommentar som er litt utenfor tema, hvorpå det kommer en strøm av motsvar. Bl.a som kjefter på undertegnede for å spore av tråden.

Nå er heldgvis moderatorene flinke til å dele opp disse har jeg inntrykk av.

Men jenter, hvorfor i alle dager lar dere disse gutta fyre dere opp sånn? Har dere ikke litt av skylda for disse avsporingen selv når dere setter igang disse massive motangrepene iblant. Dere gir jo ofte gutta(eller andre) akkurat de de vil. Altså det er jo greit med en debatt om et betent tema selfølgelig. Men når sånne avsporinger blir etterfulgt så intenst med beskyldninger etc. Innbiller meg bare at mange av gutta her har stor moro med å erte opp oss kvinnfolka. Bare noe jeg tror, men er nå iblant sånn i det virkelige liv og. Jo mer vi fyrer oss opp, jo mer moro. Litt som unger egentlig.

Hva tror dere? Bare et lite innspill. Litt nysgjerrig på hva dere mener. Både jenter og gutter. Og klarer vi og holde dene tråden uten avsporinger. Hm, den som venter får se.... :lur:

Endret av Cordelia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Du har helt rett. Men jeg for min del syns det er litt av sjarmen med ett slikt diskusjonsforum, at det blir litt liv og røre av og til når man snakker om ting man absolutt ikke er enige om. Eventuelt skikkelige troll som trykket på alle knappene og yttrer "meninger" som mange syns er helt bak mål:)

Men det er jo klart at noen ganger går det kansje VELDIG over stokk og stein...

:regn:

Skrevet

hehe, ja det er jo greit med litt liv her. Hadde blitt litt kjedelig ellers. Kan bli mange interssante diskusjoner av det.

Det er mer de gangene når en ender opp med side opp og side ned med samme beskyldingene om hvor teit den andre er. Forstår ikke hvordan de holder ut så lenge. :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...