cammie81 Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Hei! Lurer på om det er noen som har gode anbefalinger/erfaringer til frisør i Oslo? Gjerne noen som ikke koster skjorta...
-Fisken- Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Det samme lurer jeg på. Jeg har alltid hatt langt hår, og kun klipt meg hos en hjemmefrisør for 200 kr. Nå tenker jeg å klippe det en del og få litt fasong, og ønsker derfor å gå til en "ordentlig" frisør. Adam og Eva skal visst være bra, men jeg har også hørt at det er veldig dyrt der. Noen som vet hva prisene ligger på for en klipp? Noen tips til en et sted som er litt billigere?
kanel23 Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Jeg er veldig glad i Auster frisør på storo storsenter. Synes de er veldig flinke og koselige + at lokalet er fint. Ganske billig er det også i forhold til mange lignende type salonger.
InLoveWithLife Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Mystique eller noe sånt, en frisørsalong i en av stikkgatene mot grunerløkka fra trondheimsveien (andre gaten inn til venstre fra heimdalsgata-stoppen fra sentrum tror jeg det var). Tyrkiske.. Hun dama kan ikke så mye norsk, men jeg ble utrolig fornøyd!! Hun klippet meg og farget håret mitt helt perfekt, for 600 )
Zzyzx Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Jeg er veldig glad i Auster frisør på storo storsenter. Synes de er veldig flinke og koselige + at lokalet er fint. Ganske billig er det også i forhold til mange lignende type salonger. Hva er ganske billig?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Jeg gikk på Auster på Storo. Spør om å få Fernando, han er utrolig flink og hyggelig og nøye :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå