Gjest Bella_ Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Hva hadde du forandret? Jeg ville gjort det. Er ikke fornøyd med leppene mine ville fått de litt større og gjort nesen noe smalere synes den er for bred.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Jeg har lagt inn litt silikon i brystene, siden jeg var nesten helt flat. Kommer nok til å gjøre nesen min smalere en gang også + fettsuging av magen siden jeg har hatt en del operasjoner, og er vanskelig å trene bort det som legger seg over arret.
pittie Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Hevet øyebrynene kanskje, litt saggy. Men hadde nok ikke turt i frykt for å se ut som et fugleskremsel.
Gjest Huffsa Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Ja, ville tatt silikon for å få lik str på puppene og en cup større
Most Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 Nei ikke så fremt det ikke var noe virkelig "galt" med meg. Som at jeg hadde vært gravid og magen aldri trakk seg sammen og skinnet ble hengende nedover buksa. Eller når du blir gammel og skinnet over øynene blir hengende nedover øynene så du ikke ser noe. Slike ting.
Gjest Helene_Mari Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 Har ikke gjort noe enda men skal ta brystløft+silikon om 2 år
Purple Basil Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 Ville mest sannsynlig fikset på nesen og magen
Tulling Skrevet 21. august 2010 #11 Skrevet 21. august 2010 Har tenkt tanken å ta en snarvei for å bli kvitt litt fett rundt magen. Men jeg kommer aldri til å faktisk gjøre det Bortsett fra det er jeg svært fornøyd med det jeg har blitt velsignet med fra naturens side
Perledrøm Skrevet 21. august 2010 #12 Skrevet 21. august 2010 Jeg ville ha tatt fettsuging av magen fordi jeg synes det er kjedelig å trene
Gjest Iah Skrevet 21. august 2010 #14 Skrevet 21. august 2010 Nei, jeg er lite interessert i å la meg operere unødvendig. Hvis jeg derimot bare kunne ha våknet en morgen, og være forandre uten operasjoner skulle jeg har vurdert det.
Skravla Skrevet 21. august 2010 #15 Skrevet 21. august 2010 Jeg ville fjernet løshud etter vektnedgang.
kriztine Skrevet 21. august 2010 #17 Skrevet 21. august 2010 Jeg ville ha forstørret brystene, plumpa leppene et hakk større og tatt fettsuging mage og innside lår=)
Gjest Cupcakes Skrevet 21. august 2010 #18 Skrevet 21. august 2010 brystreduksjon... vingler litt frem og tilbake om jeg virkelig vil gjøre det, men har forløpig landet på å vente å se hvordan de blir etter en eventuelt graviditet og amming siden jeg ikke har noen form for plager av de til nå. annet enn masse blikk og komentarer enten direkte eller bak ryggen min.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #19 Skrevet 21. august 2010 Jepp, om jeg fikk det gratis og fikk garantert at resultatet var bra, ville jeg fikset nesen, øynene, fjernet dobbelthaken, tatt brystreduskjon og mageplastikk. Men det er ikke så viktig at jeg noen gang kommer til å gidde å gjøre noe av dette.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #20 Skrevet 21. august 2010 Nei, men kunne nok tenkt meg å fjerne hår på leggene o.l permanent med laser. Ser absolutt ikke perfekt ut ellers heller, men er fornøyd nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå