Gå til innhold

Email med spørsmål om jeg ville slette Windows Live passord fordi jeg hadde spurt om det

Anbefalte innlegg

Gjest Violently Happy
Skrevet

Jeg har en gmail og en livemail, og først fikk jeg en email på min gmail hvor det sto:

"We received your request to reset your Windows Live password. To confirm your request and reset your password, follow the instructions below. Confirming your request helps prevent unauthorized access to your account.

If you didn't request that your password be reset, please follow the instructions below to cancel your request."

Siden jeg ikke hadde bedt om dette så ble jeg litt engstelig og paranoid. Så jeg trykket på linken som fulgte med siste setning, men laget likevel et nytt passord på begge kontoene mine.

Vil nevne at livemailen min så litt merkelig ut da jeg logget meg med gammelt passord inn på den. Jeg har ikke hatt noe problemer med noe hacking eller noe sånt og skjønner i såfall ikke hvorfor noen skulle finne MEG interessant...

Hva kan sånt skyldes? O.o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg kan ha blitt skyld i noe sånt, ufrivillig.

Jeg skulle nemlig logge meg inn på en ganske ny livemail-adresse og trodde jeg hadde glemt passordet. Så jeg ba om nytt passord, som ironisk nok ble sendt til den e-postadressen jeg prøvde å logge inn på for bekreftelse. Etter litt mer fram og tilbake merket jeg at problemet var at jeg hadde skrevet .no istedet for .com bak adressen, så en person med samme adresse men annet domene vil få mail med spørsmål om å bytte passord. Kanskje noe slikt har skjedd i ditt tilfelle også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...