Gå til innhold

Jenter:SERIØST!

Anbefalte innlegg

Gjest liveternoedritt
Skrevet

Hva f... har dere i hodene deres? Dere alle blir liksom "sjarmert", kåte på, eller interessert i den frekke fyren og drar med han hjem...Så når dere blir played eller behandlet dårlig(som dere burde ha sett komme), så kommer dere på nett og klager. :kjefte:

Jeg er en snill gutt, sjenert, jomfru som bor hjemme og har ganske sikkert ikke en sjanse til å presentert meg selv før jeg får en kald skulder :sukk: . da må jeg evt vri personligheten så jeg får en sjanse til det. Jeg tror det bare er min sterke psyke og troen på at ting bedrer seg som gjør at jeg ikke har valgt den "enkle" utveien. Men jeg syter ikke på langt nær slik dere gjør! Tenk over dette neste gang dere blir sjarmert av playere, o.l! Og angående sytingen:Er mange som har det MYE verre enn dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det å bo hjemme er ganske turn off desverre

Gjest sinnaguri
Skrevet

Hva slags miljø er det du vanker i egentlig? Det finnes da nok av damer som ikke sikler på overfladiske playere! men greia er at de heller ikke tenner på sure, hjemmeboende gutter som bruker fritiden sin til å sutre på et kvinneforum.

Sutrete gutter er enda mer turn-off enn playere, så få deg en ryggrad og kast deg ut i gamet med et smil om kjeften!

Skrevet

Jeg tror det bare er min sterke psyke og troen på at ting bedrer seg som gjør at jeg ikke har valgt den "enkle" utveien. Men jeg syter ikke på langt nær slik dere gjør!

Stiller store spørsmålstegn ved begge disse påstandene,

+ Jenter liker ikke whiny bitches mer enn det menn gjør. Uansett kjønn.

Hvis du er missfornøyd med hvordan du klarer deg i sexlivet, gjør noe annerledes. Hvis det du gjør ikke funker for deg, prøv noe annet. ting kommer skjelden flytende på ei fjøl her i livet.

Man kommer LANGT med en positiv holdning og ikke minst; ett smil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...