Lillebi Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg skal bestille deler til ny maskin nå, og så har jeg fått råd om å kjøpe s-ata dik istedet for en "vanlig" IDE. Bør jeg det? (Hvorfor?) Skal kjøpe en Seagate Barracuda disk. Hovedkortet mitt støtter begge deler.
jordbær Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg spurte hva den store forskjellen lå.. "Kablene og prisen" var svaret. Jeg spurte om hvorfor man kjøpte s-ata i stedet for IDE og fikk svaret "Fordi man har liten tiss".. Så det er vist ikke den store forskjellen - enda. Jeg ville gått for det billigste. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...E1CFA6AF7BF5070
Lillebi Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2003 Koster bare 156 kr mer... Tror jeg da prøver med på S-ata. Kan like gjerne prøve å lære meg det også... Jeg tror denne maskinen kommer til å gi meg noen utfordringer når jeg skal få alle delene tilå fungere sammen...
jordbær Skrevet 2. oktober 2003 #4 Skrevet 2. oktober 2003 ok :D Si i fra om du merker noe forskjell!
Lillebi Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2003 Det skal jeg gjøre - men det vil nok ta et par uker. Ingen steder har alle delene jeg vil ha på lager nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå