Kari-Kari Skrevet 20. august 2010 #1 Del Skrevet 20. august 2010 Velkommen til min splitter nye dagbok! Håper dette kan bli et sted der frustrasjoner kan luftes (forhåpentligvis ikke så mange), tanker kan få utløp, jeg kan bli kjent med andre prøvere og få gode råd og tips! Er egentlig helt grønn på dette! Kanskje litt om oss, jeg er 25, mannen er 32. Han har vært klar i mange år, jeg derimot vil ha alt klart først, hus, bil, fast jobb og stabil økonomi. Så nå når alt dette er på plass så er jeg også klar! Vi er på slutten av PP1, hodet er fult av tanker. Alt fra "Jippi, vi prøver!!!" til "Herregud, hva har vi begynt med!!!", men sånn skal det vel være.... Wish me luck!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 20. august 2010 #2 Del Skrevet 20. august 2010 Gratulerer som prøver og ikke minst velkommen blant oss dagbokskriver her! Ønsker deg masse lykke til med prøvingen - og håper dere får en kort prøveperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 22. august 2010 #3 Del Skrevet 22. august 2010 Grattis med prøvedagbok! Jeg er også fersk prøver, kjenner igjen følelsen av skrekkblandet fryd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 23. august 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 23. august 2010 Gratulerer som prøver og ikke minst velkommen blant oss dagbokskriver her! Ønsker deg masse lykke til med prøvingen - og håper dere får en kort prøveperiode. Tusen takk! Håper det blir et kort opphold ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 23. august 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 23. august 2010 ja ja. mandag... ikke min favoritt dag i uka for å si det sånn! Hadde egentlig bestemt meg for å vente en stund med testing og sånt, men... har IKM til helga og da skal vi på tur der det helt sikkert blir en del festing.... Så jeg har bestemt meg for å teste på torsdag, eventuelt fredags morgen i tillegg! Dette ble pluteslig mer spennede enn jeg hadde tenkt! Hadde planlagt å ta det helt med ro, bare vente på TR, ikke teste før jeg var en par dager på overtid. Den planen sprakk umiddelbart! Utrolig sulten i dag også, tror ikke jeg klarer å vente til lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. august 2010 #6 Del Skrevet 23. august 2010 Hei hei Gratulerer så mye som prøver!! Håper spiren sitter fort som fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 24. august 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 24. august 2010 Takk Virre! håper den sitter superfort! Har egentlig bestemt meg for å teste i morgen tidlig..... Er veldig usikker i forhold til helga, turen vi skal på er med familien.... svigers! Har ikke lyst til å fortelle så tidlig hvis det skal vise seg at testen er positiv.... Jeg røyker desverre litt fremdeles, så hvis jeg drar på turen uten å røyke og drikke så er vi vel så godt som avslørt.... hmmmmm... men men, den tid den sorg! Er super sulten for tiden, tror faktisk det blir kveldsmat i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. august 2010 #8 Del Skrevet 25. august 2010 Spennende med testing idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. august 2010 #9 Del Skrevet 25. august 2010 Lykke til med testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 25. august 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 25. august 2010 Ble veldig lite spennede desverre, ikke no strek... Men men, prøver igjen med friskt mot på fredagen tenker jeg! det verste som kan skje er jo at det blir en hexxxxes fest i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. august 2010 #11 Del Skrevet 26. august 2010 Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 1. september 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 1. september 2010 Ingen spennede nyhet på fredagsmorgen heller. Turen i helga var helt super, deilig å komme seg litt bort sammen med en super svigerfamilie. Jeg er så glad vi går så godt sammen! Har begynt å planlegge ei langhelg før jul med damene i familien! men men...... Tanta har faktisk ikke dukket opp enda.... det betyr 4 dager på overtid det etter mine beregninger. Tror det blir en ny test i morgen tidlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 2. september 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 2. september 2010 Supert, ikke behov for testing i dag for tanta kom på besøk Kjenner jeg blir litt skuffa, men men det er jo bare 1 pp. nå blir det bare mer øving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 2. september 2010 #14 Del Skrevet 2. september 2010 Uffa, at den Tanta aldri vet å kjenne sin besøkelsestid. Hell og lykke neste PP! Practice makes perfect! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 3. september 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 3. september 2010 Jippi! Endelig kom fredagen og arbeidshelg!!! Positiv instilling er viktig Ferdig med en arbeidsdag og 7 timer til nattavakta begynner! Mat og søvn står på programmet! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 5. september 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 5. september 2010 Da er vi klare for PP2! Litt usikker etter forige pp, da hadde jeg syklus på 32 dager. har vanligvis sykluser på litt under en måned... hmm Regner med helgardering denne perioden, aktiv prøving mellom 13. til om med 22. Krysser fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. september 2010 #17 Del Skrevet 6. september 2010 Hell og lykke for PP2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 8. september 2010 #18 Del Skrevet 8. september 2010 Ser ut som vi er noenlunde like på hvor vi er i dette babylagingsgamet, jeg venter TR i morgen og etter det er vi også i gang med PP2. Spennende saker, dette! ... jeg er bare noen år eldre enn deg (31,5), så jeg kjenner jeg er litt stressa av at klokken tikker. Synes ikke jeg kan vente to-tre år med prøving, liksom. Men det er vel bare å slappe av og krysse alt man har for at det går i boks så fort som bare det! Lykke til med PP2, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari-Kari Skrevet 12. september 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 12. september 2010 Tusen takk for hilsner! Så spennende at vi er kommet like langt Dalmore, fryktelig spennende saker dette! PP2 starter offesielt i dag planen er masse øving å prøving, kun avbrutt av en liten reise med jobben fra onsdag til fredag passer utrolig dårlig.... men men.... Håper spiren sitter i denne pp likevell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 13. september 2010 #20 Del Skrevet 13. september 2010 Da er vi veldig like ja, for her sparker vi nok igang med PP2 i morgen, tenker jeg. Spennende saker, men jammen er det mye venting også! Synes dagene går såååå sakte, og kjenner jeg er full av beundring for dem som er på PP20 og 30... Lykke til da, morsomt å følge med på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå