AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Jeg skal i ett bryllup til noen fjerne slektninger i USA. Er det noen som har noen gode forslag til gave? De har en liste hos en kjede i USA, så jeg kan kjøpe gave der, men det hadde jo vært morsomt å kjøpe noe norskt til de. Noen ideer? Hels noe som man kan få med seg på flyet :-)
ejoty Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Det første jeg tenkte på var Kongetinn eller Saga-bestikk fra HardangerBestikk. Men ser på nettsidene til HardangerBestikk at de også har amerikanske nettsider, og da er det vel enten 1) Grei gave fordi de kan begynne å samle på den i USA hvis de ønsker det. 2) Ikke like spesielt lenger fordi serien også finnes i USA.
Gjest Spinell Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Hva med et Røros-pledd? Typisk norsk, og med et godt utalg av motiver. Det tar riktignok plass i kofferten, men det veier jo ganske lite og skulle være mulig å få med seg
maipai Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Det første som slo meg var en fin ostehøvel
lilleGrethe Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Hva med å kjøpe noe fra listen deres, og så ta med noe typisk norsk i tillegg?
Rosalie Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Noe fra listen pluss en stor plate melkesjokolade?
ffjellrev Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 Likte forslaget om Røros-teppe. Tror jeg skal sette det på min egen ønskeliste
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Takk for gode forslag dere, endte opp med ostehøvel og ostekniv i tinn fra Hardanger bestikk og ett gavekort fra kjeden de hadde ønskeliste hos. Tror de blir fornøyd med det. Takk for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå