Jade Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 (endret) Hei! Jeg har sett noen reviews på Clinique All about eyes concealer, og har funnet ut at denne vil jeg prøve. Men så var det fargevalget! Jeg heller mot 01 Light Neutral pga at jeg bruker Buff Light Neutral i Everyday Minerals foundation. Men er jo litt redd for flere bomkjøp, selv om den kun koster 150,- Er det noen som bruker denne concealeren som vet om denne fargen er fryktelig lys? Har ikke lyst til å være "hvit" under øynene heller, selv om mange synes det er tingen. Hvis noen bruker 01 Light Neutral, så kan dere jo gjerne skrive hvilken foundation dere bruker (merke + farge), så kan jeg finne det frem i sammenligningstabeller Og mens jeg har dere "på tråden", kan noen skrive av ingrediensene fra emballasjen? Har googlet og googlet, men finner de ingen steder! Endret 27. august 2010 av Jade
Jade Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 (endret) Neh, får ta meg en tur på Esthetique i morgen. Like greitt å se det "live" og prøve på Koster bare 15 kr mer enn på Strawberrynet uansett.... Endret 24. august 2010 av Jade
Jade Skrevet 27. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2010 (endret) Jepp. 01 Light Neutral var den riktige Så får jeg se om den duger ellers Edit: Den var nok "litt" lys, ja... Men det er vel egentlig foundationen min også nå på sommeren. Gikk og kjøpte en ny 04 Medium Petal, og den passet fint Utover høsten/vinteren blir det trolig litt blanding mellom den og 01 Light Neutral. Endret 18. september 2010 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå