Gå til innhold

Hvor mye koster det

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...å restaurere innholdet på en pc?

Jeg har trykket på de dummeste knappene (penere måte å si at jeg er et naut på) og har mistet alt. Lar det seg gjøre å finne frem det som var, for en overkommelig penge?

Noen som har erfaring her?

Endret av Margareth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hvilken som helst person med "litt" avansert peil på data kan få frem alt igjen. Det er nemlig ikke slik at alt bare forsvinner, det er lagret i dataen enda og kan ved litt nerdekunnskap fint bringes frem igjen. Jeg vet ikke hvordan det gjøres, jeg er bare det andre nautet som en gang i tiden mistet alt på. Jeg fant en av datanerdkompisene til kjæresten og fikk ham til å fikse det, ga ham 200 kr for ca en halvtimes arbeid bare fordi han gadd å gjøre det på fritiden og alt.

Skrevet (endret)

What? 200 spenn ?!? Ikke mere? Jubel og fryd - jeg trenger kanskje ikke å deppe meg ihjel riktig ennå da? Takk for håp. :biggrin:

Har sjekket i "søppelkassa" (så langt er jeg nemlig med) men der var det helt tomt gitt.

Endret av Margareth
Skrevet

Takk for tips. Som ikke datakyndig er det ganske gresk for meg dette, så jeg har lest det, men det er også alt. Noen av oss kan rett og slett ikke nok om data. Ennå. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...