aneane Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Hei! Hva tror dere om denne siden? http://www.luxurygiftsbags.com/ Har så lyst på en veske, men vet at det er mye falskt der ute. Takker for svar!
Perledrøm Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Fake. Jeg googlet nettsiden, og det kom opp masse spam-kommentarer fra diverse blogger med URL'en i. Videre, på FAQ på nettsiden, står det ikke spesifikt "Dette er ekte Louis Vuitton". De vrir seg unna og fokuserer å kvalitetsskinn/-brassware, etc. Jeg tviler ikke på at veskene er av god kvalitet, men Louis Vuitton-vesker er det ikke. Hvis veskene var ekte ville ingen ha kjøpt på LV sin egen nettside, eller i butikk, men til en billigere penge på denne nettsiden. Så vidt jeg vet er det disse (louisvuitton.com og LV's egne butikker) de eneste to alternativene til å kjøpe en splitter ny og original LV. Hvis du ikke har noe imot second hand er det ekte LV her: www.yoogiscloset.com www.fashionphile.com www.mallories.com
Perledrøm Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 .. på de tre nettsidene hender det også at det dukker opp vesker som ikke har sett dagens lys enda.
Wonders Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 veldig fake, kan dere ikke innse at LV ikke er på salg, ikke noen gang, i noen del av verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå