aneane Skrevet 20. august 2010 #1 Del Skrevet 20. august 2010 Hei! Hva tror dere om denne siden? http://www.luxurygiftsbags.com/ Har så lyst på en veske, men vet at det er mye falskt der ute. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 20. august 2010 #2 Del Skrevet 20. august 2010 Fake. Jeg googlet nettsiden, og det kom opp masse spam-kommentarer fra diverse blogger med URL'en i. Videre, på FAQ på nettsiden, står det ikke spesifikt "Dette er ekte Louis Vuitton". De vrir seg unna og fokuserer å kvalitetsskinn/-brassware, etc. Jeg tviler ikke på at veskene er av god kvalitet, men Louis Vuitton-vesker er det ikke. Hvis veskene var ekte ville ingen ha kjøpt på LV sin egen nettside, eller i butikk, men til en billigere penge på denne nettsiden. Så vidt jeg vet er det disse (louisvuitton.com og LV's egne butikker) de eneste to alternativene til å kjøpe en splitter ny og original LV. Hvis du ikke har noe imot second hand er det ekte LV her: www.yoogiscloset.com www.fashionphile.com www.mallories.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 20. august 2010 #3 Del Skrevet 20. august 2010 .. på de tre nettsidene hender det også at det dukker opp vesker som ikke har sett dagens lys enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. august 2010 #4 Del Skrevet 24. august 2010 veldig fake, kan dere ikke innse at LV ikke er på salg, ikke noen gang, i noen del av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå