Perledrøm Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Var på postkontoret for å hente en pakke i dag, men det var 38 i køen før meg(!). Da gav jeg opp og henter pakken en annen dag i stedet. Det pleier å være maks 4 i kø på dette postkontoret. Hva skjer i dag? Kan det være trygdeutbetaling?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Ja, faktisk.. Moren min var på postkontoret og checked ut trygden sin i dag, den kommer 20 august haha
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 hvorfor får de ikke penga satt direkte inn på konto da.
ToveM Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Trygdene kommer idag rett inn på konto, tror ikke det er noen lengre som får utbetalingsblanketter . Men om det er slik at de eldre går på postkontoret og tar den ut kontant er jo en mulighet. Det er normalt ikke så mye lengre køer på trygdeutbetalingsdag enn andre dager. Det er nok helt tilfeldig.
MarianneE Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 38? Tror jeg hadde dødd av kjedsomhet...
Medlem Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Jepp, det er trygdeutbetaling den 20. i hver måned... :gjeiper:
Perledrøm Skrevet 20. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2010 Ok, da er det sikkert derfor. Men jeg så ingen eldre :klø:
Medlem Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Ikke bare eldre folk som får trygd vet du. Mange yngre/middelaldrende som får diverse trygd og stønader også. Uføre, syke, m.m.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Ja, forskjellige stønader kommer den 20, minstepensjon, uføretrygd, og slikt også.
Perledrøm Skrevet 21. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2010 Ikke bare eldre folk som får trygd vet du. Mange yngre/middelaldrende som får diverse trygd og stønader også. Uføre, syke, m.m. Jeg vet da at det ikke bare er eldre som får trygd Det var en som sa at eldre går og får penger ut kontant når trygden kommer, men det var ikke spesielt mange eldre der.
Medlem Skrevet 21. august 2010 #11 Skrevet 21. august 2010 (endret) Jeg vet da at det ikke bare er eldre som får trygd Det var en som sa at eldre går og får penger ut kontant når trygden kommer, men det var ikke spesielt mange eldre der. Så kanskje noen av de yngre også tar ut penger. Eller kanskje til og med bruker noen av pengene til å betale regninger (God forbid)! :gjeiper: Endret 21. august 2010 av Medlem
Gjest SmallTalk Skrevet 21. august 2010 #12 Skrevet 21. august 2010 Trygdene kommer idag rett inn på konto, tror ikke det er noen lengre som får utbetalingsblanketter . Men om det er slik at de eldre går på postkontoret og tar den ut kontant er jo en mulighet. Det er normalt ikke så mye lengre køer på trygdeutbetalingsdag enn andre dager. Det er nok helt tilfeldig. Tro omigjen. Jeg har jobbet tre år i en PiB, og det var rimelig mange som kom med utbetalingsblanketter for å hente trygda si. Dette gjelder spesielt eldre mennesker.
Ueland Skrevet 21. august 2010 #13 Skrevet 21. august 2010 38? Tror jeg hadde dødd av kjedsomhet... Da skulle du ha testet Trafikanten i Oslo, over 100 i kø er helt normalt.
Perledrøm Skrevet 21. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 21. august 2010 Så kanskje noen av de yngre også tar ut penger. Eller kanskje til og med bruker noen av pengene til å betale regninger (God forbid)! :gjeiper: Hvorfor så sarkastisk? Jeg har da ikke sagt noe annet? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå