AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 hei:) for 2 uker siden bestillte jeg clip on fra rapunzel og regnet med å motta varen raskt i og med at jeg betalte med kort. Men jeg fikk i stedet brev fra tollvesenet om at jeg måtte skrive navn og fødselsnummer+ legge ved kvitering og sende brevet i retur. Dette gjorde jeg samme dag og har fremdeles ikke sett noe til verken varen eller annen tilbakemelding. Er det noen som har vert borti det samme? Og hvordan fungerer dette/ hva gjorde dere? Begynner å bli en smule utolmodig i og med at jeg faktisk har brukt penger på noe som ikke dukker opp. Håper noen kan svare.
jiquiih Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Jeg har bestilt fra Rapunzel noen ganger før. Men det var små pakker, og de kom innen 2-3 dager. Men nå har jeg nettopp bestilt en startpakke + noe mer. Dette var Fredag 13 August. Siden de pakkene jeg bestilte sist, gikk såpass fort.. Har jeg ventet på den i en ukes tid (ganske irriterende) Så håper den kommer i dag, og ikke i tollen, slik som din. (men jeg har jo håpa at den har kommet hver dag i en uke nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå