Lulubo Skrevet 20. august 2010 #1 Del Skrevet 20. august 2010 Hei! Jeg har veldig langt hår, og det har en medium tykkelse. Når håret er såpass langt som mitt, blir det ofte veldig tungt og slett, og jeg vil gjerne ha litt mer liv i håret. Jeg har hørt at varmruller gir de mest holdbare krøllene. Kan du anbefale noen gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilius Skrevet 22. august 2010 #2 Del Skrevet 22. august 2010 Oh, lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 22. august 2010 #3 Del Skrevet 22. august 2010 Hei! Jeg har veldig langt hår, og det har en medium tykkelse. Når håret er såpass langt som mitt, blir det ofte veldig tungt og slett, og jeg vil gjerne ha litt mer liv i håret. Jeg har hørt at varmruller gir de mest holdbare krøllene. Kan du anbefale noen gode? hei hei! hvis du går på vita og spør har de noen kjempegode(husker ikke hva di heter), er ikke så dyrt heller og krøllene blir kjempefine. jeg liker veldig godt å ta di fra hverandre og tupere di litt slik at det blir volum og da ser di ikke så "laget" ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. august 2010 #4 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har prøvd, når jeg hadde langt hår. Håret rakk like ved hoften. Men jeg fikk det aldri pent, for håret var for langt. Jeg kjøpte til slutt en tykk tykk krølltang. Tok i varmebeskyttende spray, så skum, lot det tørke og så krøllet jeg det...Ja alt tar lengre tid med langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå