Gjest anonyma Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Hvordan vet eller aner man at et forhold går mot slutten?!? vi sliter no j@vlig..
Gjest Glad i reiser Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Kanskje det allerede er over? Trenger noen flere opplysninger for å kunne svare mer konkret.
Gjest anonyma Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Kanskje det allerede er over? Trenger noen flere opplysninger for å kunne svare mer konkret. Krangler/er mye uenige(hver dag...) Jeg blir veldig lei av at han er veldig dålig til å hjelpe til hjemme.(altså da føler jeg at han bor på hotell siden jeg må gjøre det meste...) hjelper han til med f.eks å henge opp klær en dag har han vært flink for flere dager fremover... Det resulterer i at jeg blir ganske mye irritert å sur på han... noe han blir forbanna for.Hans dårlilge humør er jo da min feil. Han jobber overtid ca.2 timer hver dag,noe som gjør at det blir vanskelig å planlegge og finne på/ha overskudd til noe sammen. Sitter mye med pc på kveldene.facebook åsånt. vi vil fortsette forholdet begge ,men det er veldig vanskelig... sliter no enormt... huff :/
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Da jobber man seg videre og prøver å finne tilbake til hverandre Men til spørsmålet ditt. Dersom du får mer negativ energi av å være sammen med kjæresten en positiv er min mening. Lett for å havne inn i en ond sirkel. Jeg har erfaring av at man må vanne gresset der man er og det vil alltid komme noe du ikke liker i et eventuelt nytt forhold. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Jeg har sluttet å bli irritert over ting han ike gjører og heller glad over det han faktisk gjør. Han jobber mer en meg og tjener mer så da synst jeg det er rett at jeg tar meg av det meste av husarbeidet. Jeg har selv vært der at jeg gikk rundt og surmulet over lite hjelp da jeg var gift, men hovedårsaken at vi to ikke hadde det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå