Gå til innhold

Har du en kosmetisk besettelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere spesielle produkt typer dere er nesten besatt av? Som du eier så mange av at du ikke har oversikt?

Jeg har en slik når det gjelder blush. Har minst 15 stykker, men bruker vel bare to av dem... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lebepomade. En ting er at jeg roter dem vekk og må kjøpe nye når jeg får akutt tørre lepper, en annen ting er at jeg er en total sucker for fine nye lebepomader. Sånn "åh, denne her inneholder ringblomstekstrakt, den vil jeg prøve, men denne her har litt farge og aloe vera, jeg kjøper den også".

For en stund siden skulle jeg ta fram ei veske jeg ikke hadde brukt på en stund. Det lå fire lebepomader i den, i forskjellige rom. :sjenert:

Skrevet

Det dukker stadig flere blusher opp hjemme hos meg også! Nå har jeg handlet litt igjen fordi jeg fant ut at de fleste jeg har faktisk er veldig like :skratte:

Skrevet

Jeg er sånn med lipglosser. Har så mange, i ulike nyanser. Jeg klarer ikke bruke en opp før jeg kjøper en ny. De bare "hopper" ned i handlekurven når jeg går forbi butikkhyllene..

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Dusjsåpe og fuktighetskrem.. Har helt sykt mange dusjsåper med forskjellig digg lukt.

Jeg er helt gæren etter det!

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har det nok slik med parfyme, har nærare ein kvadratmeter... :flau:

Skrevet

Jeg kommer ikke på noe.

Skrevet

Dusjsåpe og fuktighetskrem.. Har helt sykt mange dusjsåper med forskjellig digg lukt.

Jeg er helt gæren etter det!

Der sa du også noe!! Har så mange forskjellige serier fra The Body Shop! Fyller opp i badevinduet mitt :) I pakkene der er det jo både dusjsåpe og fuktighetskrem. At jeg kunne glemme det!! :)

Skrevet

Chaneløyenskygger. Sånne med fire farger i en boks. Jeg tror jeg har minst 15 stk i en stabel i baderomsskapet

Skrevet

LUSH produkter er også en besettelse jeg har for tida. Må prøve alt!

Skrevet

Har en gru med øyenskygger. Både coastal scents, everyday minerals og tikei. Men heldigvis bare vareprøver da, så jeg har ikke blitt så veldig fattig av det. De varer jo uansett kjempelenge pga at de er så store!

Skrevet

Ehhh.... Ja, jeg bare kjøpe Bioterm bodylotion når jeg er i taxfree-butikken. Spesiellt hvis det er tilbud. Jeg bruker nesten aldri bodylotion (glemmer det) Har ganske mange i skapet :sjenert:

Skrevet

Bodylotion, ja... har noen favoritter, men klarer ikke la være å kjøpe andre. Tror jeg har 5-6 stykker nå fra billige til "eksklusive", og da kastet jeg endel ved flytting i sommer.

Skrevet

Jeg er visst så kjedelig at jeg ikke har noe spesielt, men slik er det å ikke tåle parfymeting og slikt.

Min store last derimot er sko, men det er jo vanlig.

Skrevet

Oij, jeg har masse jeg ikke bruker ;) Men min største besettelse er nok leppeprodukter. Da snakker vi leppeprodukter generelt. Leppomader, lippgloss, leppestift. Jeg har aaaaalt for masse. En glassvare fra ikea er fylt opp, samme er alle veskene mine. Har stort sett mellom 5 og 10 leppeprodukter i vesken min, alle typer produkter i alle farger. Må jo ha noe til enhver anledning ;) Har både nude farger, rosa, rødtoner, lillatoner (mauve) og mer mot beige og brunt. Jeg rett og slett elsker leppeprodukter.

Besettelse nummer to er maskara. Her har jeg også for mange. Nå har jeg bare 7 stykker, da kastet jeg for noen uker siden ;) Blir de brukt? Nope, har et par som brukes regelmessig, de andre blir brukt sporadisk før de må kastest.

Skrevet

lipgloss og lebepomader! Må ha!

Skrevet

Har ein ting for rouge, så har blitt ein del av dei. Ellers er eg kronisk på leiting etter ein mascara som kan bli ein ny favoritt. Har altså alltid eit eksemplar av den noverande favoritten, og to-tre andre som eg testar, og kastar etter kort tid.

Skrevet

Lipsyl! Må ha det med meg overalt og blir krise om jeg ikke har :gjeiper: Så er jeg avhegig av hånd- og fotkrem.

Skrevet

legge til at neglelakk er min nyeste dille, samliingen vokser fort og de bruke i max to dager før de byttes ut :P Tror ikke jeg har mange lakker som brueks mer enn et par ganger før de legges bort til fordel for noen nye :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...