Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei Annonnse i lokalavisen i dag forteller om barnestøvler - PONNY Sympatex som skal være 100% vindtett, 100% vanntett og med unike pusteegenskaper. De er i skinn og er ullforet. Har jo litt erfaring med Ponny fra tidligere, men er det noen som har erfaringer med denne spesielle støvelen? Er den bra, varm nok til skikkelig kalde dager? Glad for tilbakemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Min erfaring er at alle disse kjente barneskomerkene fører kun gode nok sko. Har erfaring med Skofus, Ponny osv. Har ingen dårlig erfaring med noen av de merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 2. oktober 2003 #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vi gamle skoselgere har litt forkjærlihet hor Elefanten og Ecco. To gode dansker. Men det var jo en avsporing.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har nettopp kjøpt vintersko til jenta. Endte opp med Skofus, jeg. Det eneste som slår meg er at skinnskoene jeg så på var ganske tunge. Vet ikke hvor stort barnet ditt er, men for små barn kan det nok være litt ekstra vekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå