Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt uventet ble det akkurat avtalt at ungene skal overnatte hos besteforeldrene i natt. Dermed er kona og jeg alene i kveld. Det er mange måneder siden sist det skjdde og jeg kunne tenkt meg å overrsaske henne med noe ålreit i kveld (hun vet ikke at ungene skal bort).

Jeg kan ta henne med ut på middag selvsagt, men det i seg selv er liksom ikke noe. Vi er begge relativt ofte ute og spiser i forbindelse med jobb og ingen av oss er slik bygd at matopplevelser liksom "gjør kvelden". Og, hva skal man ev. finne på etterpå?

Det er sikkert vanskelig å finne noen andre som kunne blitt med oss på så kort tid også og selv om vi ofte har mye å prate om, blir oss 2 alene på resturant av og til litt sånn: Så sitter vi her da...

Hvis noen har spreke forslag og ideer en fredag ettermiddag så hadde det vært flott. Jeg føler meg ikke så veldig kreativ i dag.

PS. vi befinner oss i en typisk småby og antall tilbud er vel ikke all verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en piknik, dersom det er vær til det?

Eller dersom det passer bedre, fyre opp i peisen og innta noe godt liggende på et pledd foran den?

Skrevet

En liten biltur med hjemmelaget mat :D

Skrevet

madwish-spillet med et annet par.

Husker det var kjempegøy sist, he he

ellers-tur,kino,kafe,bestille sexleketøy på nett sammen og snakke om hva man kan bruke de til..

Kle dere ugjenkjennelig ut og late som om dere er turister i egen by-snakke engelsk og late som om dere ikke skjønner norsk. Det var kjempegøy sist det og...

Jobbe sammen i hage?

Spille kort hele kvelden og den som vinner skal bestemme hva den andre skal gjøre. Kjempegøy, skal kanskje prøve denne selv i kveld.

Mmm... Ellers kos.

Skrevet

Finn en god matoppskrift på nettet som dere ikke har prøvd før.

Bestem deg for kylling, biff, ol og søk..

Kjøp inn råvarer og si at du vil lage middag til henne, evt spør om dere skal gjøre det sammen.

Dekk et pent bord.

Server maten på tallerkener, ikke gryten/formen på bordet.

kjøp inn det du vet hun liker å drikke.

Husk - vask opp underveis mens du lager mat så det ikke er sinnsykt med oppvask etter middagen. Rydd av bordet etter at dere har spist, og vask opp ! (den får du stjerne i boka for)

Ha på deg noen ok klær, ikke pyntet men ikke joggebukse heller.

Gi henne massasje, begynn med føttene og gå oppover.

Ikke berør underliv og bryster - før hele kroppen er massert..

Ender alltid med heftig sex..

kos etter sex, småprat, spør omdrømmene for fremtiden..

Se en film på TV?

Spille et spill (den med sex var fin- om hun er med på det)

Kanskje prøve ut noen fantasier?

Gi og ikke krev er vel stikkordene for kvelden.

Kanskje damen også kommer med noen forslag underveis, men fint at du har laget deg en "plan " i hodet.

Til massasjen - kjøp en kroppsolje, og varm hendene dine før du begynner !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...