AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Fant ut at samboeren min har lagret masse facebookbilder av jenter på vennelista/andres venner, og da selvfølgelig i bikini/lettkledd. Er dette dumpegrunn? Hvordan ville dere reagert?
Optimist6 Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 spurt han direkte først og sjekket reaksjonen
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Det er gjort, og han løy så det rant, før jeg rent fysisk viste han bevisene. Da ble han paff. TS
Gjest Consensio Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Jeg ville fortalt ham at det ikke er lov. Om jeg forstod deg rett, så har han kopiert bildene til andre og lagret dem på sin maskin. Ikke helt greit uansett motiv.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Det har jeg allerede gjort, men det er ikke nok føler jeg. Det har skjedd lignende ting før hvor han har lovet å aldri gjøre sånt igjen. Så begynner jeg å stole på han da, og så vips har vi det gående igjen. Orker ikke dette! Motiv? Kose seg litt når jeg er borte. Garantert. (og ja, han har kopiert og lagret) TS
Fanteria Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 (endret) For 5 uker siden var jeg selv i akkurat samme situasjon. Og jeg tok han tilbake. Da jeg fant bildene reagerte jeg med sinne og hyperventilering. Han kom og jeg reagerte med likgyldighet og latter. Han la alle kortene på bordet. Han gråt og ba om unnskyldning. De hadde kun blitt liggende for spenningens skyld. Jeg sendte han på dør... Jeg har aldri sett han så langt nede før... Alt han sa var når jeg møtte han var "unnskyld", så jeg fikk han til å skrive et brev. Det var det som reddet oss. Om han ikke hadde vist den angeren han gjorde og ikke vært så ærlig kunne dette aldri gått. Men det tar tid og vi jobber med forholdet. Endret 20. august 2010 av Fanteria
jita Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 hvis du har tatt han for det samme før så tror jeg nok ikke han forstår hvor ille du synes det er, og sjansen er nok veldig stor for at han gjør det enda en gang igjen. Jeg vet ikke hva du kan gjøre for å få han til å respektere deg
Gjest Consensio Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 Motiv? Kose seg litt når jeg er borte. Garantert. (og ja, han har kopiert og lagret) TS Med motiv så mente jeg hva som var på bildet. Det er ikke lov, i henhold til norsk lov.
Gjest marianne Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 Ville spurt han om hva han hadde trodd og følt hvis det var du som hadde lagret masse bilder av andre kjekke gutter. Tror vel ikke han hadde likt det no særlig heller. Kansje det er en måte å få han til å tenke litt.. Ønsker deg lykke til å håper du finner ut av det
Tulling Skrevet 21. august 2010 #11 Skrevet 21. august 2010 Måten det er innhentet bildene på syns jeg er mildt sagt "spesiell". Jeg hadde nok blitt ganske sur og spurt hva i helvete det er han holder på med. Men egentlig syns jeg det verste er at han lyver til deg. Man må jo kunne stole på hverandre. :snø:
Glynis Skrevet 21. august 2010 #12 Skrevet 21. august 2010 (endret) Jeg gidder ikke være kjæreste med en fyr som lyver. Det er nok av gullfisker der ute som er ærlige. Jeg gidder heller ikke være kjæreste med en fyr som er creepy, og det er jo han her. Endret 21. august 2010 av Glynis
bananbåt Skrevet 21. august 2010 #13 Skrevet 21. august 2010 Med motiv så mente jeg hva som var på bildet. Det er ikke lov, i henhold til norsk lov. jo det er lov. når man legger ut bilder på FB så er det fritt frem for alle. man erkjenner at man eier retten til disse bildene før de legges ut, og etterpå har man ikke så mye man skulle ha sagt..
fink Skrevet 21. august 2010 #14 Skrevet 21. august 2010 Du nevner at han har gjort lignende ting før og lovet at det aldri skulle skje igjen. Det hadde vært avgjørende for meg. Ettersom dette ikke er et engangstilfelle, men at han fortsetter å lyve, tror jeg ikke jeg hadde klart å stole på ham mer.
Gjest Awsome Skrevet 21. august 2010 #15 Skrevet 21. august 2010 Jeg gidder ikke være kjæreste med en fyr som lyver. Det er nok av gullfisker der ute som er ærlige. Jeg gidder heller ikke være kjæreste med en fyr som er creepy, og det er jo han her. Du nevner at han har gjort lignende ting før og lovet at det aldri skulle skje igjen. Det hadde vært avgjørende for meg. Ettersom dette ikke er et engangstilfelle, men at han fortsetter å lyve, tror jeg ikke jeg hadde klart å stole på ham mer. Signerer disse to eg
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #16 Skrevet 21. august 2010 Ja han lyver, og ja, dette er ganske spesielt. Men så må det sies at vi har vært nede i en lengre bølgedal, det blir dårlig med sex, og han har ikke fått se meg naken på flere år pga selvtilliten min.. Stiller saken seg annerledes da? TS
Gjest navnelapp Skrevet 21. august 2010 #17 Skrevet 21. august 2010 Nei, eg syns ikkje det, men du har jo definitivt noko å jobbe med både med og utan han. Det er ditt ansvar. Men det betyr ikkje at du skal bli i forhold med ein mann som lyg og lurer deg.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #18 Skrevet 22. august 2010 Seriøst??? :ler: Jeg ville ledd ham opp i trynet og spurt om han faktisk runker til bilder av venninner i bikini. Så ville jeg ledd enda mer. Vet ikke hva jeg ville gjort når jeg var ferdig med å le. I hvertfall informert ham om at jeg håpet han var klar over at jeg ikke kom til å holde dette hemmelig.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #19 Skrevet 22. august 2010 Ellers må jeg jo si at jeg synes det er rimelig spesielt å ikke vise seg naken ovenfor kjæresten sin på flere år. Jeg synes fortsatt løsningen hans er til å le av, men du kan ikke forvente at et annet menneske ikke skal tilfredstille seg selv, bare fordi du ikke byr på deg selv. Folk vil ha sex. Gå til psykolog og ha sex. Med kjæresten din. Ikke psykologen
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #20 Skrevet 22. august 2010 Eg hadde blitt is kald, frøse han ut og ikke snakket til han på evigheter. Så når han tok det opp hadde eg sagt at enten kommer eg til å fortsette å være sånn ellers slutter du med det der!! Vi hadde mangen startvanskelr i begynnelsen, og eg "trua" med å gå, eg gidder seriøst ikke å bruke tida mi på sånne ekle mannfolk som bare tenker på en ting! Men han forandra seg (og til alle dere kverulanter der ute som kommer til å komme med komentarer som "han gjør det bare i smug" osv, så bare drit i det!) og han er nå verdens snilleste mann, eg kunne aldri tenkt meg noen annen, å vi venter barn Så han kan forandre seg! MEN vis han at du mener alvor!! Ikke kom med tomme trussler!! Eg hadde ikke tålt det om han lagra "sånne" bilder på dataen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå