Gå til innhold

bordplassering lite bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha et lite bryllup med maks 14 gjester. Er det da vanlig med bordplassering? For i større bryllup er det jo vanlig at brudeparet sitter med sine foreldre. Jeg liker godt mine foreldre, men ønsker ikke å sitte sammen dem til bords fordi vi ser jo dem ganske ofte, men feks forlover ser jeg ikke fullt så ofte. Hvis vi har bordkort så kan foreldrene våre risikere å bli sure for å ikke bli plassert sammen med oss og hvis vi ikke har det så vil de antakeligvis sette seg automatisk ved siden av oss, hva ville dere gjort for å løse dilemmaet, he he:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 stk er jo ikke mange. Så du kan jo bare plassere forlover tvers over deg på bordet, da sitter du med foreldrene dine og forloveren din. Når dere er kun 14 tror jeg det blir lett å kommunisere med alle sammen hvis dere tenker langbord plassering.

Skrevet

Hvis vi har bordkort så kan foreldrene våre risikere å bli sure for å ikke bli plassert sammen med oss og hvis vi ikke har det så vil de antakeligvis sette seg automatisk ved siden av oss, hva ville dere gjort for å løse dilemmaet, he he:)

Høres ut som at dere bør avklare dette med foreldrene deres i forkant av bryllupet, uansett hvilken variant dere velger.

Forhåpentligvis har de forståelse for deres ønske.

Siden dere ikke er så mange er det ikke sikkert det er nødvendig med bordkort, med mindre dere har noen gjester som ikke kan mingles i tilfeldig sitterekkefølge. (Tenker da på noen som MÅ sitte ved siden av sin andre halvdel f.eks.)

Skrevet

Vi har 16 gjester og jeg har bordplassering. Har plassert foreldre etter skikk og bruk og forloverne rett over bordet for oss. Er jo de over bordet vi ser best og ikke dem som sitter ved siden av oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...